۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۲۹۶۶
استاد حوزه و دانشگاه و جانبار جنگ تحمیلی:

هزینه سازش بسیار کمرشکن تر از هزینه مقاومت است/تنور دفاع از ارزش ها در جنگ تحمیلی را جوانان داغ نگه می داشتند

استاد حوزه و دانشگاه و جانباز جنگ تحمیلی گفت: هزینه سازش، بسیار کمرشکن تر از هزینه مقاومت است و این درسی که از دفاع مقدس گرفتیم.
هزینه سازش بسیار کمرشکن تر از هزینه مقاومت است/تنور دفاع از ارزش ها در جنگ تحمیلی را جوانان داغ نگه می داشتند
حجت الاسلام احمدرضا مهدیه بروجنی استاد حوزه و دانشگاه و جانباز جنگ تحمیلی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: هر ملتی برای خود پشتوانه و ارزش هایی دارد که آنها را سر دست گرفته و با افتخار به دیگر جوامع معرفی می کند.
 
وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی یکی از طولانی ترین جنگ ها در دهه های اخیر بود، افزود: دوران دفاع مقدس رویدادی است که ارزش های وجودی ملت ایران را هم برای ایرانیان و هم سایر ملت ها ترسیم می کند.

جانباز جنگ تحمیلی انحراف در اهداف رزمندگان را یکی از ذهنیت های ناصحیح در مورد هشت سال جنگ تحمیلی از گذشته تا به امروز عنوان کرد و گفت: آنچه که دفاع مقدس را از سایر جنگ ها متمایز می کند، بُعد معنوی و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است که دفاع از خاک و میهن هم بخشی از آن محسوب می شود.
 
حجت الاسلام مهدیه با بیان اینکه تنور دفاع از ارزش ها در جنگ تحمیلی را جوانان داغ نگه می داشتند، اضافه کرد: امروز هم نقش آفرینی شهدای جوان مدافع حرم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب الهام گرفته از شهدای مظلومی است که در دوران دفاع مقدس مقابل دریایی از سلاح و تجهیزات با دست خالی جان دادند.
 
هزینه سازش بسیار کمرشکن تر از هزینه مقاومت است

حجت الاسلام مهدیه با اشاره به اینکه هرجایی عقب نشستیم دشمن چند قدمی جلوتر آمد، گفت: هزینه سازش بسیار کمرشکن تر از هزینه مقاومت است و این درسی است که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با گوشت و خون خود لمس کردند.
 
وی سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا و توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس را اقدامی ارزشمند در پاسخ به زیاده خواهی ها و تحمیل فشارها بر ملت ایران عنوان کرد.
 
مهدیه افزود: اقدام غرورآفرین رزمندکان اسلام فضای رعب و وحشت ناشی از تهدید و تحریم را از ملت ایران دور کرد و باعث عقب نشینی دشمنان شد.
 
دشمن در هر شرایطی از عوامل نفوذی خود استفاده می کند

رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه حذف نام شهدا از کوچه و معابر شهر اقدام بدون حساب و کتابی نبود، گفت: دشمن در هر شرایطی از عوامل نفوذی خود استفاده می کند.
 
حجت الاسلام مهدیه افزود: در معادلات دشمن گام اول حذف نام شهدا و گام های بعدی گرفتن ارزش های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از ملت ایران و جوانان می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه بی تفاوتی باعث می شود دشمن گام های بعدی خود را مستحکم تر بردارد، اضافه کرد: نسل جوان امروز خود را مرتبط و وام دار شهدا می داند و در مواقع حساس جلوی توطئه ها را خواهد گرفت.



انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۰:۲۶

28 Dec 2019