:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دفاع مقدس منبعی است برای تشنگان ایثار و شهادت /اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۲۹۵۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

دفاع مقدس منبعی است برای تشنگان ایثار و شهادت /اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت:دفاع مقدس منبع و مخزنی برای تشنگان ایثار و شهادت است که بتوانند از آن تغذیه کنند، اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد
دفاع مقدس منبعی است برای تشنگان ایثار و شهادت /اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد
به گزارش جهانبین نیوز،  موسی انصاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه مورخ ۵ مهر ۹۸ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور رشادت‌، ایثارگری وازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و مردم عزیز کشورمان ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، حاکمیت و خاک کشور است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از  فرهنگ غنی عاشوار و کربلا است و حتی برخی اتفاقاتی که در کربلا رخ داد را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

انصاری توضیح داد: کاری که رنگ و بویی خدایی داشته باشد در زمان و مکان نمی‌گنجد، دائمی و ماندگار خواهد بود، دفاع مقدس تنها مختص به آن زمان نبود و ماندگار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد اضافه کرد: دفاع مقدس منبع و مخزنی برای تشنگان ایثار و شهادت است که بتوانند از آن تغذیه کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس رخدادی چند بعدی است که از هر منظر قابل بهره‌برداری است، افزود: در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان اسلام و مقاومت در برابر تمامی مشکلات مدیریت جهادی و انقلابی بود.

انصاری با تاکید بر اینکه اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهند شد، اظهار کرد: در اینگونه مدیریت زمان و مکان تعریف نمی‌شود و تمام زندگی باید وقف نظام و انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در ادامه بیان کرد: شجاعت و نهراسیدن از ناملایمات از دیگر ویژگی‌های یک مدیر جهادی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: امروزه برخلاف ابتدای انقلاب هیچ محدودیت و کمبودی وجود ندارد، مشکل اصلی کشور از بی‌تدبیری و سوءمدیریت نشأت می‌گیرد.

انصاری با بیان اینکه بایستی گفتمان دفاع مقدس یک فرهنگ و منشور در مدیریت‌ تعریف شود، تاکید کرد: اگر به مدیریت جهادی و انقلابی برنگردیم تمامی راه‌ها به بن‌بست ختم می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مدیریت جهادی و انقلابی باید جایگزین مدیریت‌ منسوخ و برگرفته از غرب شود، عنوان کرد: مدیریت جهادی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است اما تنها در سخنرانی‌ها به این موضوع پرداخته می‌شود ولی متاسفانه در عمل هیچ توجهی به آن نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۳۶

29 Dec 2019