۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۲۷۹۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عشایر بختیاری هیچ گاه زیر بار پرچم پهلوی نرفتند

رئیس بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران به ویژه عشایر بختیاری و قشقایی دلیرانه و با شجاعت در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و هیچ گاه زیرپرچم رژیم پهلوی نرفتند.
عشایر بختیاری هیچ گاه زیر بار پرچم پهلوی نرفتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در یادواره شهدای عشیاری در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که قرن ها تحت سلطه رژیم پهلوی بوده و بیگانگان بر کشور سلطه داشتند و مردم ایران به ویژه عشایر غیورما توانستند تحولی عظیم در دنیا به وجود اوردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه کودتای ۲۸ مرداد موجب ورود همه جانبه امریکا و سلطه آنهادر کشور بود افزود:مردم ایران به ویژه عشایر بختیاری و قشقایی دلیرانه و با شجاعت در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و هیچ گاه زیرپرچم رژیم پهلوی نرفتند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تحولاتی که در دنیا به وقوع پیوست تحولات قابل توجه و بزرگی است؛ تصریح کرد: در واقع انقلاب اسلامی متکی بر ملت ایران به ویژه  روستائیان و شهرنشینان که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی اولین دستاوردی بود که سرزمین و میهن اسلامی در دنیا رقم زد بیان داشت:  عشایر ذخیار انقلاب اسلامی سهم عظیمی در این پیروزی داشتند.

وی با بیان اینکه مردم سالاری در میهن اسلامی ما استقرار پیدا کرد تاکید کرد: این شیوه  یک الگو جدید سیاسی در مقابل چشمان مستکبر بود‌
وی با اشاره به اینکه ملت ایران امادگی ورود به جنگ را نداشت اذعان داشت: همه محاسباتی که دنیا و به خصوص صدام انجام داده بود بر این پایه استوار بود که هیچ راهی برای ایران باقی نماند جز اینکه تسلیم شوند.

سردار سلیمانی افزود:  دشمن تصورش بر این بود که ما توانایی مقابله با دشمن را نداشته و در مقابل آنها سر تسلیم فرود می اوریم اما امام راحل در صفحه تلویزیون امد و فرمود که دزدی امد و سنگی را پرتاب کرد ملت ایران چنان سیلی به صدام میزنند که نتواند از جای خود بلند شود.

وی ادامه داد: ملت ایران توانست با تکیه بر فرهنگ عاشورا در میدان نبرد با دشمن رود و جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : اگر امروز از شهدا حرف میزنیم و اگر یادواره شهدای عشایر را برگزار میکنیم هدف این است که ما به خودمان بازگو کنیم که همه این امنیت را مدیون شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز دفاع مقدس تبدیل به یک گنجینه تمام نشدنی است خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی به امام خود لبیک گفته و به نیدان نبرد رفتند و توانستند دشمت را شکست دهند.

وی با بیان اینکه استقلال ما در دوران دفاع مقدس محقق شد تصریح کرد: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی به تنهایی وارد میدان شده و در مقابل صف بندی دشمن ایستاد.

سردار سلیمانی تاکید کرد:  امروز  دشمن به دنبال شکست ما بوده و از هرظرفیتی برای ضربه زدن استفاده کرده تا انقلاب اسلامی را نابود کنداما بازهم با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تمام این هجمه ها پیروز میدان هستیم.

وی تاکید کرد: در فضای راهبردی نه تنها امریکا شکست خورد بلکه افراد صاحب اندیشه در دنیا نیز درمانده شده اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ایستاد تا از عزت و شرف خود پاسداری کند یاداور شد: یک مقدار زمان برای نمایان شدن اثار پیروزی بر همگان لازم است.

وی با اشاره به اینکه امریکا باید این ارزو را با خود به گور ببرد که بتواند برما پیروز شود خاطر نشان کرد: بسیاری از کشور های اسلامی نیز عزم کردند که تصمیم امریکایی ها اجرایی نشود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که برای ما و ملت ما مهم است تکیه برهمان راهبرد هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند.

سردار سلیمانی افزود: ما باید با ادامه دادن  راه شهدا و  ترویج فرهنگ ایثارگری در شرایط فعلی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

سردار سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید با تاسی بر فرهنگ ایثار گری و شهادت طلبی و با حفظ شعار بزرگ ایثارگری در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۰:۳۷

27 Dec 2019