۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۲۷۵۶
امام‌جمعه فارسان:

مردم ما مشکل کنسرت و رفتن زنان به استادیوم را ندارند / مسئله اصلی جامعه رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است

امام‌جمعه فارسان گفت: امیدواریم دولت محترم به‌طرف حاشیه نروند و بحث معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل فرهنگی را مدنظر قرار دهند مردم ما مشکل کنسرت و رفتن زنان به استادیوم ندارند مشکل گرانی مشکل مسکن مشکل کاردارند.
مردم ما مشکل کنسرت و رفتن زنان به استادیوم را ندارند / مسئله اصلی جامعه رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است
به گزارش جهانبین نیوز،حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: یکی از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای هیئت دولت در روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه مورد تأکید قراردادند ضرورت پرهیز دولت از «گرفتار شدن به فروع و حواشی» در این دو سال باقیمانده است.

 وی افزود: در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام ملی برای مقابله با فشارها و تهدیدات دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آن‌هاست، حاشیه‌سازی‌ها می‏تواند پیامدهای نامناسبی برای نظام اسلامی داشته باشد. ازجمله این پیامدها، مردم دلسرد می‌شوند نسبت به قابلیت‌ها و کارآمدی نظام  به حاشیه رفتن اولویت‏ها و مسائل اصلی جامعه نظیر رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم،    فرصت‌یابی برخی مسئولین برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت‌ها و انجام وظایف اصلی برخی مصادیق حاشیه‌ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین‌مانده یا به‌کندی انجام شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک پور به انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور اشاره داشت و افزود: طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماه‌های اخیر توسط برخی جریان‌های هم سو با دولت هم‌صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که سازوکار حل آن به‌روشنی در قوانین و سازوکارهای نظام مشخص‌شده است.

 وی به موضوع رفتن زنان به استادیوم‌های ورزشی و موضوع برگزاری کنسرت‌ها و تبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور اشاره داشت و اظهار داشت: که امیدواریم دولت محترم به‌طرف حاشیه نروند و بحث معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل فرهنگی را مدنظر قرار دهند مردم ما مشکل کنسرت -و رفتن زنان به استادیوم ندارند مشکل گرانی مشکل مسکن مشکل کاردارند.

وی عنوان داشت: دستیابی ایران به سامانه‏های دفاعی پیشرفته مانند باور ۳۷۳ بسیار مهم و راهبردی است. وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند حرکت جهادی یعنی باور 373 تلاش جهادی و با نیت الهی پربرکت و به نفع جامعه است نمونه این حرکت ساخت سامانه موشکی پدافند هوائی با برد بلند باور ۳۷۳ است.

وی اظهار داشت: ساخت این موشک این باور را به دشمن می‌دهد که هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی و این سامانه در کنار ایمان فرزندان رشید اسلام نَفس مستکبرین و متجاوزین به کشور اسلامی را در سینه خفه خواهد کرد و حرکت عزیزان ما درست مصداق حرف رهبرشان است که از دشمن نترسیدند و با داشته‌های داخلی در درون تحریم‌های سخت به این قله‌ها رسیدند.

وی به این داشت: هر جا ترس بود عقب‌گرد و خیانت و ذلت بود، وقتی سخنان رهبر معظم انقلاب به این شفافیت مطرح است چرا باز دنبال بسته‌های پیشنهادی می‌روید که رسماً از خطوط قرمز عبور می‌کنند و حرف رهبری را هم نادیده می‌گیرند و این نوع حرکات شائبه ترسیدن در مقابل دشمن را هم خواهد داشت. عرض می‌کنیم که پشت هر میزی که می‌نشینید خواسته مردم را باصلابت مطرح کنید که قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران، تضمین فروش نفت و عزت ایران است و قابل‌مذاکره نیست.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۱:۱۰

26 Dec 2019