۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۲۶۱
امام جمعه وقت شهر فارسان

هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم

امام جمعه وقت شهر فارسان گفت: تجربه جمهوری اسلامی هم این را نشان می‌دهد هر جا ایستادگی و مقاومت کردیم پیش رفتیم و هر جا تسلیم شدیم و دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم.
هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مسلم رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: با سفارش همگان به تقواي الهي، از تقوا به‌عنوان عامل نجات انسان در دنيا و آخرت يادکرد و بر ضرورت تقويت فرهنگ ارزشي در جامعه تأکيد کرد.

وی به حدیثی از امام صادق علیه‌السلام اشاره داشت و اظهار داشت: شیطان می‌گوید من بر همه مسلط می‌شوم مگر بر پنج گروه، کسی که در همه کارها به خدا توکل کند، صبر بر مصیبت و مشکلات داشته باشد، در همه لحظات به یاد خداوند باشد، آنچه برای خود می‌پسندد برای دیگران هم بپسند، راضی به رضای خداوند بودن

وی به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد اشاره داشت و بیان کرد: تلاش ۲۰ ساله دشمن و بعضی از افراد غافل داخلی برای کم کردن جاذبه امام بود؛ و جاذبه امام ناشی از شجاعت، حکمت و تدبیر، پارسایی و پرهیزکاری، ظلم‌ستیزی و کنار نیامدن با ظالم بوده، اهل صداقت و با مردم بودن درراه خدا اهل مجاهد بود و از خصوصیات بارز امام مقاومت و ایستادگی که باعث مطرح‌شدن او در جهان شد.

وی تصریح کرد: هدف دشمن این است که با تهدید و تطمیع و فریب محاسبات مسئولان را تغییر دهد و مسئولان به این نتیجه برسند که تنها راه‌حل، سازش، مدارا و مذاکره است نه مقاومت

وی بیان داشت: امام مقاومت را از روی احساسات انتخاب نکرد بلکه از روی عقل، منطق، شرع و دین این انتخاب را کرد.

وی به اجزاء منطق عقلی و شرعی اشاره و عنوان داشت: مقاومت، واکنش طبیعی هر ملت آزاده و باشرف در مقابل زورگویان است. مقاومت موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود برعکس سازش و مدارا اگر یک‌قدم عقب رفتیم این دشمن جلو می‌آید.

وی افزود: تجربه جمهوری اسلامی هم این را نشان می‌دهد هر جا ایستادگی و مقاومت کردیم پیش رفتیم و هر جا تسلیم شدیم و دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم.

امام‌جمعه وقت شهر فارسان گفت: مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن در مقابل دشمن بسیار بیشتر است. پهلوی تسلیم بود نفت، پول و باج می‌داد بازهم توسری می‌خورد.

وی بیان داشت: امروز کسانی هستند که در زیر لباس روشنفکری در روزنامه‌ها، کتاب‌ها، سخنرانی و القاء می‌کنند که مقاومت فایده ندارد و ما باید به‌طرف سواری بدهیم این‌ها اشتباه می‌کنند چون نه جبهه خودی را و نه جبهه دشمن را درست شناخته‌اند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اشاره داشت و گفت: جمهوری اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد تجربه تلخ مذاکرات قبلی با آمریکا در چارچوب برجام را به‌هیچ‌وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت عاقلی مذاکره تحت‌فشار را نمی‌پذیرد من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی به او نداده و نمی‌دهم.

وی به برخورد برادران زحمت‌کش و انقلابی نیروی انتظامی به کشف حجاب در خودروها اشاره داشت و گفت: مأمورانی که این وظیفه را به عهده‌دارند شماره خودرو را ثبت کنند و از طریق سامانه پیامکی امربه‌معروف و نهی از منکر به صاحب خودرو ارسال کنند.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۳۸

26 Dec 2019