۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۱۷۰
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

زانو زدن استکبار در مقابل انقلاب اسلامی را خواهیم دید/ مشکلات اقتصادی نتیجه سوءمدیریت‌ها و نفوذ است

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: دشمن در طول ۴۰ سال انقلاب تنها به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود اما ملت ما کلیه توطئه های دشمن را خنثی کردند.
زانو زدن استکبار در مقابل انقلاب اسلامی را خواهیم دید/ مشکلات اقتصادی نتیجه سوءمدیریت‌ها و نفوذ است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی ‌- سیاسی فرمانده کل قوا امروز در راهپیمایی روز قدس در بین مردم شهرکرد گفت: حضور شما ملت سرافراز همیشه در صحنه موجب سربلندی امت اسلام می شود .

وی تصریح کرد: مردم ایران با همت بلند افتخار بزرگـ دیگری را برای کشور ایران رقم زده است.

ایران در طول ۴۰ سال کلیه توطئه های دشمن را خنثی کرد

حجت الاسلام مصلحی اذعان داشت: روز قدس یکی از افتخارات بزرگ انقلاب است که برای ماندگاری انقلاب اسلامی طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که استکبار انواع توطئه ها را اجرا کرده است که انقلاب اسلامی را نابود کند  بیان داشت :  استکبار در تمامی توطئه هایش با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام مصلحی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت بزرگ و ارزشمندی طراحی شده  که استکبار را به وحشت انداخته است.

وی یاد آور شد: مقام معظم رهبری در نیمی از  بیانیه گام دوم انقلاب به تشریح ۴۰ سالگی انقلاب پرداخته اند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه انقلاب ما در دنیا توانست اسلام را زنده کند  عنوان کرد: در دوران سنگین تهاجم فرهنگی ما توانستیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم .

وی ادامه داد: ا‌مروز مشکل بزرگ استکبار این است که انقلاب اسلامی دارد همه دنیا اسلام را مقابل استکبار قرار می دهد.

حجت الاسلام مصلحی خاطر نشان کرد: هم زمان با حرکت داعش در منطقه و استکبار با شکل دادن آن قصد داشت مقابل انقلاب بایستد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس کشورهای غرب میلیارد ها دلار به صدام کمک کردند که مقابل ایران بایستند بیان داشت : همان کشورها امروز میخواهند مقابل قدس بایستند.

حجت  الاسلام مصلحی افزود: امروز عراق با شماست یا با جمهوری اسلامی و مشکل استکبار دقیقا همین است .

وی یاد آور شد: ما باید به دشمن بگوییم امروز عراق با شماست یا با جمهوری اسلامی و مشکل استکبار نیز دقیقا همین است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: سال گذشته آمریکای ها ، صهیونیست ها و اپگلیسی ها جلسه تشکیل دادند و گفتند باید ببینیم این جمعیت ۲۵ میلیونی در راهپیمایی اربعین چه هدفی را دنبال میکنند که در جمع بندی به این نتیجه رسیدند که این جمعیت یک جمعیت احساساتی قوی در مقابل آمریکا و صهیونیست بوده و بزرگ ترین تهدید و بزرگ ترین معماری امام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در چند روز گذشته در حال عقب نشینی است تصریح کرد: ترامپ اخیرا اعلام کرد با تحریم ها به دنبال جمع کردن جنهوری اسلامی است.

حجت الاسلام مصلحی گفت: امروز مشکل بزرگ امریکا این است که اندیشمندان روبه اسلام اورده اند و صهیونیست در حال فروپاشی است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر وقتی گفتند آمریکا رو به افول است جهت احساسی نداشته بلکه این موضوع عقبه علمی دارد.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد این مقالات عامل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی می‌داند.


مصلحی با بیان اینکه اگر مقام معظم مقام معظم رهبری می‌فرماید ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نیست، بی‌حساب نبوده و همه این پیش‌بینی‌ها عقبه علمی دارد اضافه کرد: در دوران حضرت موسی (ع) نیز این حضرت پیش‌بینی‌هایی درخصوص نابودی بنی‌اسرائیل داشتند و بسیاری به این پیش‌بینی‌ها خندیدند اما در نهایت پیشگویی پیامبر خدا مجقق شد.

جانشین دفتر عقیدتی-سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه به دنیا زانو زدن استکبار مقابل انقلاب اسلامی را خواهد دید ادامه داد: دشمن طراحی دارد در سال ۹۸ با شکست ملت ایران فتنه جدیدی شدیدتر از فتنه ۸۸ بوجود آورد، اما ملت ایران بنابر فرموده مقام معظم رهبری با اقتدار و مقاومت این گردنه را رد خواهد کرد.

مصلحی با اشاره به اینکه دشمن طراحی سنگینی دارد افزود: نفوذ یکی از مباحث جدی است که دشمن دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که تدبیر تکیه به خودباوری و روی پای خود ایستادن را از بین ببرد خاطرنشان کرد: امروز تحریم‌های استکبار تاثیر چندانی بر ایران نداشته و این تاثیر کمتر از ۲۰ درصد است اما مشکلات ایجاد شده فقط به دلیل سوءتدبیرها و سوءمدیریت‌هایی است که با نفوذ دشمن ایجاد شده است.

جانشین دفتر عقیدتی-سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به طراحی‌ سنگین دشمن برای انقلاب اسلامی افزود: در آمریکا چهار فکر و نظر در رابطه با انقلاب اسلامی وجود دارد که این چهار فکر و نظر در مقابله با انقلاب ترفندها و روش‌های مختلفی دارد اما عقبه همه آن‌ها صهیونیست‌ها هستند و محور همه آن‌ها حذف انقلاب اسلامی است.

مصلحی بیان داشت: آمریکا به این نتیجه رسید که باید از برجام خارج شوند و اگر اوباما هم بود خروج از برجام رقم می‌خورد.

وی در انتها گفت: براساس مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری، انقلاب حرکت روبه جلو دارد و ما شاهد نابودی استکبار و صهیونیست‌ها هستیم که همه زمینه‌ساز ظهور است.

انتهای پیام/


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۱۷

27 Dec 2019