۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۲۰۷۲
در چهارمحال و بختیاری/

جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی لازمه رفع مشکلات ترانزیتی

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی لازمه رفع مشکلات ترانزیتی چهارمحال و بختیاری از جمله هوایی و جاده‌ای است.
جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی لازمه رفع مشکلات ترانزیتی
خدیجه رفیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اتحاد و انسجام میان مردم و مسئولان امری ضروری است که لازم است در راستای اعتلای کشور، فارغ از نگاه‌های سیاسی عمل کرد.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات استان در وزارتخانه‌ها، از تصویب  تسهیلات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان طی جلسه اخیر خبر داد.


وی جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را لازمه رفع مشکلات ترانزیتی استان از جمله هوایی و جاده‌ای دانست و افزود اعتبارات خوبی برای این حوزه در بودجه سال جاری در نظر گرفته خاوهد شد  و شاهد پیشرفت خوبی در حوزه راه‌ خواهیم بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: در حوزه آب که یکی از مهم‌ترین مسائل در استان است، اعتبار خوبی برای پروژه آبرسانی بن-بروجن در سال جاری پیش‌بینی شده است که با تأکیدات وزیر نیرو این پروژه تا سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، ازگردشگری به عنوان یک حوزه‌ ی مغفول یاد کرد و  تشریح کرد: استفاده از ظرفیت گردشگری می تواند در راستای توسعه استان بسیار اثرگذار باشد چراکه چهارمحال وبختیاری ظرفیت‌ها و منابع بسیاری در اختیار دارد.

وی یادآور شد: سیل اخیر تلنگری بود تا به حوزه آبخیزداری توجه ویژه‌تری شود و امید است با برنامه‌ریزی و افزایش اعتبارات شاهد ارتقای حوزه آبخیزداری استان باشیم.

انتهای پیام /1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۹:۴۴

31 Dec 2019