۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۲۰۲۰
امام جمعه لردگان؛

ماه رمضان فرصت ارتباط هرچه بيشتر با فضائل الهي است/ استفاده نامتعارف از فضاي مجازي آفت خانواده هاي اسلامي است

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان، حلول ماه مبارک رمضان و ماه اکبر و اولياي الهي را تبريک عرض نموده اند و گفتند: در اين ماه درهاي رحمت تا پايان ماه مبارک گشوده است و ايشان اين ماه را ماه مغفرت و دعا، تضرع و ماه نزول قرآن و تلاوت قرآن دانستند .
ماه رمضان فرصت ارتباط هرچه بيشتر با فضائل الهي است/ استفاده نامتعارف از فضاي مجازي آفت خانواده هاي اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه اول نماز جمعه اين هفته خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمودند وي بنا بر فرموده امام علي عليه السلام عنوان دانستند اي مردم دوست داريد جز حزب خداوند باشيد؟ امام مي فرمايند کسي مي تواند جزء حزب خداوند باشد که تقواي الهي پيشه کند و در تمام مراحل زندگي برنامه‌ريزي داشته باشد .
ايشان در خطبه اول به روز ۲۵ ارديبهشت و جايگاه خانواده و روز خانواده اشاره نمودند و به نقش محوري خانواده در جامعه بر اساس روايات فرموده هاي بزرگان و ائمه اطهار اشاراتي داشتند.
 وي به هم گسيستگي کانون خانواده در جوامع غربي اشاره نموده اند و گفت: ارزش والاي انساني در آن جوامع رو به افول است و عامل اصلي آن مادي گرايي و دوري از معنويت است.
 ايشان در ادامه در مقايسه با جوامع غربي و مادي گرايي تفکرشان جامعه اسلامي را مطابق آيات و روايات جامعه ديني و معنوي دانسته اند که جوامع اسلامي طبق آيات قرآن کريم در پيشگاه خداوند خواستار اين است که خانواده اش نور چشم و پيشرو و پيشگام نسبت به جوامع ديگر باشد.

 وي خانواده اسلامي را مايه آرامش و مودت دانست و آغاز زندگي ها را مودت و ادامه و پايان زندگي ها را رحمت خداوند دانست.
امام جمعه لردگان؛  دومين اصل تشکيل خانواده در اسلام را تحکيم و نجات دادن از آتش جهنم دانستند.

استفاده نامتعارف از فضاي مجازي آفت خانواده هاي اسلامي است
ايشان در ادامه خطبه اول فضاي مجازي و استفاده نامتعارف از اينترنت را آفت جامعه اسلامي و خانواده هاي اسلامي ما عنوان داشتند و خانواده ها را به کنترل بيشتر دعوت نموده اند چرا که اين فضا، فرهنگ اصيل اسلامي ما را از بين برده و در حال کمرنگ کردن آن است.
 
حجت الاسلام تاج زاد در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته حلول ماه مبارک رمضان و ماه اکبر و اولياي الهي را تبريک عرض نموده اند وگفتند: در اين ماه درهاي رحمت تا پايان ماه مبارک گشوده است و ايشان اين ماه را ماه مغفرت و دعا و تضرع و ماه نزول قرآن و تلاوت قرآن دانستند .

وي نمازگزاران را به توفيق درک شبهاي قدر دعوت نمودند در اين ماه تکريم بزرگان و رسيدگي به امورات نيازمندان  و ايتام را فراموش نکنيم.
 
امام جمعه لردگان همچنين به روز نکبت وسالروز تشکيل رژيم غاصب صهيونيستي اشاره کردند و اين روز را يک تراژدي غمبار براي دنياي اسلام به خصوص فلسطين مقاومت دانست و نابودي اسرائيل را از درگاه خداوند متعال مسئلت دانستند.
 ايشان در ادامه خطبه به تصميم اخير مسئولان کشور در محدود ساختن تعهدات برجامي و خود اشاره کردند و اين عکس العمل را هر چند دير ولي در مقابل بد عهدي ايادي استکبار و 5+1 ستوده اند و به کشورهاي اروپايي توصيه نمودند به اين اولتيماتوم مسئولان جمهوري اسلامي ايران توجه ويژه نمايند و اين فرصت دوماهه داده شده را جدي بگيرند و در عمل و رفتار صداقت خود را نشان دهند.
 
وي در ادامه از مسئولين مي خواستند با اقتدار و قدرت با تکيه بر فرامين مقام معظم رهبري و پشتيباني مردم با قدرت به پيش رود و به تغيير دولت هاي آمريکا توجهي  ننمايند و سيساست اقتداري خود ما را پيش ببرند .ايشان همچنين انتقادات اروپايي‌ها را فاقد صداقت دانسته و راه غلبه بر آنان را ايستادگي و صداقت است.
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۷:۰۷

28 Dec 2019