۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۲۰۱۸
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

ملت ایران هرگز ار آمریکاهراسی نداشته اند/ مردم ایران در مقابل زیاده خواهی وعربده کشی آمریکا ایستاده اند

حجت الاسلام نکونام برخی از سران کشورهای دیگر از امریکا می ترسند ، آمریکا ، نزد ملت های جهان از جمله در ایران یک طبل توخالی است و ملت ایران هرگز از آمریکا هراسی نداشته اند و در برابر زیاده خواهی و عربده کشی آمریکا ایستاده اند.
ملت ایران  هرگز ار آمریکاهراسی نداشته اند/ مردم ایران  در مقابل زیاده خواهی وعربده کشی آمریکا ایستاده اند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های اولین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت  : تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد و نشست های قرآنی و جزء خوانی نیز یکی از کارهای مهم برای بهره مندی از فضلیت ماه رمضان است.

وی با اشاره به برخی از موارد که باعث روزه داری مومنان می شود گفت : در طول ماه رمضان استخرها و پارک های آبی که نیازمند آب است و اگر تمام بدن مومن در آب قرار گیرد ، روزه را باطل می کند نباید در ماه مبارک رمضان در روز مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته وی، رهمنون قرآن درباره تقوا است که یک امر مهم است و باید همیشه به ویژه در مام مبارک رمضان مساله دعاست که یک تقوا و وسیله تکامل است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ماه مبارک رمضان تصریح کرد : دعا تسهیل کننده امر است و فضا را برای انسان به سمت کمال باز می کند.


حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه برخی از سران کشورهای دیگر  ایمان و معرفت قرآنی ندارند و به میزهای خود دل بسته اند ، از امریکا می ترسند افزود:   آمریکا ، نزد ملت های جهان از جمله در ایران یک طبل توخالی است و ملت ایران هرگز از آمریکا هراسی نداشته اند و در برابر زیاده خواهی و عربده کشی آمریکا ایستاده اند.

خطیب جمعه شهرکرد به مساله کاپیتالسیون در رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت : 23 اردی بهشت در سال 58 سالروز لغو کاپیتالسیون است که یک قرارداد ننگی بود برای حفاظت از سربازان آمریکا در علیه ملت ایران که از سوی حکومت پلید پهلوی اجرا می شد که ایرانی را تحقیر می کرد.

وی گفت : انقلاب اسلامی بساط این ها را جمع کرد و مشت محکم در دهن اینها زد و اکنون آمریکا می خواهد بگوید کدخداست ولی آمریکای امروز یک کشور توخالی است و با عربده ها بزدل را می ترساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به خروج آمریکا از برجام تاکید کرد :
برجام یک مساله نگاه به بیرون است و اجماع ملی بر روی این معاهده در ایران وجود نداشته است و جوانان انقلابی و مومن به بیرون از کشور و به برجام دل نبستند.

نکونام یادآور شد: انتظار بود که مسوولان دولتی هر چه زودتر تصمیم جدی در باره برجام می گرفتند و کشور را معطل برجام تا این اندازه نمی کردند.

به گفته وی، امروز مردم در راهپیمایی خود خواسته ای دارند و آن تعیین تکلیف هر چه زودتر برجام است تا اجازه عربده کشی به دشمن ندهند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به وضعیت کنونی اقتصادی کشور تاکید کرد : باید با احتکار کنندگان برخورد جدی کرد و مسوولان به دنبال کنترل بازار و رفع گرانی ها باشند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۳۵

29 Dec 2019