۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۰۵

دشمن امروز امنیتمان را نشانه گرفته / چشم و گوشمان به حرف رهبر نباشد ، شکست میخوریم

استاد حوزه گفت: بی تدبیری مسئولان وضعیت اقتصادی امروز را رقم زده اما نباید امنیت را فدای اقتصاد کنیم.
دشمن امروز امنیتمان را نشانه گرفته / چشم و گوشمان به حرف رهبر نباشد ، شکست میخوریم
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام قربانی استاد حوزه صبح امروز در جشن تولد شهید ابراهیم هادی تصریح کرد:  شهیدی که خدای متعال در وصفش می خواند شهیدی که نزد پروردگار خودش روزی میخورد قطعا ما را با دست خالی رد نمی کند .



وی با اشاره به اینکه هرکس به اندازه معرفت از این سفره باید بهره مند شود بیان داشت:من و شما باید بدانیم  ظرفیت  وجودیمان چقدر اهمیت دارد.
 
حجت السلام و المسلمین قربانی با اشاره به اینکه ما اگر بتوانیم یک قدم به شهید نزدیک شویم برای دنیا و اخرتمان کافی است  اذعان داشت: اگر همه شما جمع شوید و بخواهید نعمت آن را بشمارید کافی نیست .

وی با اشاره به اینکه ما قادر نیستیم نعمت های الهی را بشماریم بیان داشت:  نعمت های خدا بیشمارند و ما قادر به شمارش آن ها نیستیم .

حجت السلام والمسلمین قربانی با اشاره به اینکه امروز امنیتمان را مدیون خون شهیدانی هستیم که جانشان را برای دفاع از وطن از دست داده اند اظهار کرد: نباید اجازه دهیم به خاطر فشار اقتصادی امنیت را فدا کنیم.



وی با اشاره به اینکه بی تدبیری مسئولان وضعیت اقتصادی امروز را رقم زده اما نباید امنیت را فدای اقتصاد کنیم گفت : دشمن به بهانه اقتصاد امنیت را هدف قرار داده است و اگر گوش و چشممان به حرف رهبرمان نباشد ممکن است شکست بخوریم.

وی با اشاره به اینکه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را در کشور ما رواج داده اند تا کشور را تضعیف کنند بیان داشت : فرزند آوری امروز میتواند شبعه را تقویت کند و فرهنگ قرآنی و تایید روای دارد و برای پیشرفت علمی و تکنو لوژی کشور  تاثیر بسیاری دارد.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۰۳

30 Dec 2019