۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۱۷۴۰
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

سیلاب به ۲۷۰ واحد مسکونی مددجویان چهارحال و بختیاری خسارت وارد کرد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر بارش شدید باران در چند روز گذشته و جاری شدن سیلاب، ۲۷۰ واحد مسکونی مددجویان این نهاد خسارت دیدند.
سیلاب به ۲۷۰ واحد مسکونی مددجویان چهارحال و بختیاری خسارت وارد کرد
علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز بیان کرد: منازل مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث است و تمام خسارت‌های وارد شده برآورد و به صورت کامل پرداخت می‌شود.
 
وی بابیان اینکه مددکاران کمیته امداد از تمامی مناطق آسیب‌دیده بازدید میدانی داشته‌اند افزود: از مجموع ۲۷۰ منزل مسکونی خسارت دیده مددجویان ۱۵ واحد تخریب شده و مابقی نیز خسارت دیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان به حضور کارکنان این نهاد در مناطق آسیب‌دیده از ساعات نخست وقوع سیل اشاره و اضافه کرد: با مشارکت هلال‌احمر و بخشداران اهالی روستاهای سیل‌زده به اماکن امن منتقل شدند.

ملک پور با اشاره به راه‌اندازی پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان شمال کشور گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۴۲

30 Dec 2019