۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۱۹۶
رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری:

اعزام کونگ‎فوکاران چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۶ کونگ‌فوکار نونهالان و نوجوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام کونگ‎فوکاران چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور
رضا شهرانی رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری کونگ‌فو در رده سنی نونهالان و نوجوانان در بخش آقايان از ۱۱ بهمن ماه به مدت دو روز در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ انجام گرفته ۱۶ کونگ‌فو کار از چهارمحال و بختیاری به سرپرستي محمدحسين ايزدي و عباس نجار و مربيگري مهدي بيگي و فرشید امین پور و به داوري سجاد حيدري در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: محمدمهدی نفر، سبحان راستی، علی‌اکبر آقا حسینی، امیرمحمد شبانی، ابوالفضل شفیعی، محمد حسین معصومی، عرفان نفر، محمدرضا کریمی در رده سنی نونهالان و عادل غفاری، علی‌اکبر کشاورز، امیررضا نفر، محمدحسین میرزائیان، علیرضا شبانی، محمد ترکی، علیرضا قاسمی و محمدحسین رحمانی نیز در رده سنی نوجوانان نفرات اعزامی از استان به مسابقات قهرمانی کشوری کونگ‌فو هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ورزش کونگ‌فو یکی از پرمدال‌آور‌ترین رشته‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: امید است کونگ‌فوکاران استان در مسابقات مذکور نیز نتایج خوبی را بدست آورند، و برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود اضافه کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۱۹

28 Dec 2019