۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۵۶۶
بعد از سه دهه صورت گرفت

قهرمانی تیم کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری

بعد از سی سال تیم کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری در ایلام جام قهرمانی را بالای سر برد.
قهرمانی تیم کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری
به گزارش جهانبین نیوز؛ رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه (ج) روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه در سالن ۳ هزار نفری شهدای قلاویزان ایلام با حضور ۱۰ تیم برگزار شد و در پایان تیم استانمان به عنوان قهرمانی رسید و تیم های گلستان و ایلام به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم کشتی فرنگی جوانان چهارمحال و بختیاری ۸ بر ۲ گلستان را شکست داد و روی سکوی اول این مسابقات ایستاد.

تیم چهارمحال و بختیاری با یک تیم کامل و در ۹ وزن با ترکیب سپهر جعفری وزن ۵۵ کیلو، پوریا کاویانی وزن۶۰ کیلو، شهاب حسینی و امیرحسین جعفریان وزن ۶۳ کیلو، مهدی غیاثی وزن ۶۷ کیلو، محمد کبیری وزن ۷۲ کیلو، علی کبیری وزن ۷۷ کیلو، ابراهیم هادی وزن ۸۲ کیلو، محمد دانش وزن ۸۷ کیلو، امیرحسین پورقاسم ۹۷ کیلو و رسول صفی ۱۳۰در این رقابت ها شرکت کرد.

همچنین بهروز جمشیدی، مجید میرزایی و علیرضا خسروی به‌عنوان مربی و عبدالرضا کبیری به‌عنوان سرپرست در این مسابقات حضور یافتند.

در گروه (ج) تیم‌های چهارمحال و بختیاری، گلستان، ایلام، زنجان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حضور داشتند.

گفتنی است، مسابقات کشتی آزاد جوانان گروه (ج) نیز روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه در شاهرود برگزار می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۵۲

27 Dec 2019