۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۸۶۴۰
امام جمعه لردگان:

تربيت اسلامي فرزندان در اولويت خانواده ها باشد

امام جمعه لردگان از مسئولين آموزش و پرورش و پدران و مادران خواست، نهايت تلاش خود را براي قرار دادن دانش آموزان و فرزندان خود در مسير تربيت ديني و اسلامي بکار ببندند.
تربيت اسلامي فرزندان در اولويت خانواده ها باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: هشتم اسفند روز تربيت اسلامي است و مهمترين وظيفه پدران و مادران براي فرزندان خود تربيت ديني و اسلامي آنان است.

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد گفت: مشکل امروز جامعه ما اين است که بعضي از افراد رفتارهاي از خود نشان مي دهند که بوي از تربيت در آن نيست و اين نشان از مشکل در بين ما، خانواده، آموزش و پرورش و مسئولين است که نتوانستيم افراد را درست تربيت کنيم و راه درست را به آنها نشان دهيم.

وي گفت: والدين بايد از راه عاطفي و محبت کردن به فرزندان آنها را به راه درست هدايت کنند يا از راه اشتباه منع نمايند و نه هميشه با زور و صدا را بلند کردن، همه بايد بدانند که شيوه تربيتي ائمه معصومين محبت کردن به افراد بود و اگر ما مي خواهيم افراد را تربيت کنيم بايد اين راه را در پيش بگيريم.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: يکي از حقوقي که فرزندان بر والدين دارند اين است که زمينه ي آگاهي و آشنايي آنان با مسايل مختلف توسط والدين فراهم شود و راه ترقي و عزت به کودکان و نوجوانان نشان داده شود.

وي بيان کرد: فضاي مجازي و ورود آن به جمع جوانان و دانش‌آموزان از آسيب‌هاي جدي بوده و در اين زمينه نياز است که کودکان و دانش‌‌آموزان را با استفاده از شيوه صحيح آن آشنا کرده و نگذاريم فضاي مجازي به تخريب جوانان ما بيايد.

خطيب جمعه لردگان به کارکردهاي نامناسب فضاي مجازي اشاره کرد و افزود: مسئولان آموزش و پرورش و خانواده ها نظارت و کنترل بيشتري بر تربيت نسل جوان و استفاده درست از شبکه هاي مجازي داشته باشند.

وي در بخش دوم خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: عده اي شرور و مخل نظم و امنيت در منطقه پاسداران تهران دست به اختشاش و وحشي گري زدند که نيروي انتظامي با قدرت توانست جلوي آنها را بگيرد و لازم است از نيروي انتظامي بابت برخورد قاطع با اين افراد تشکر کنيم  و مطمئن باشيد اگر اين اتفاق در آمريکا يا ترکيه يا کشورهاي ديگر مي افتاد خيلي کشته و زخمي مي داد اما نيروي انتظامي ما با اقتدار جلوي اين افراد را گرفت و نگذاشت خدشه اي به کسي وارد شود اما در عين حال خواستار برخورد جدي قوه قضاييه و دستگاه هاي ذي ربط با اين افراد هستيم تا درس عبرتي بشود براي ديگران و دشمنان قسم خورده کشور عزيزمان که دست از زياده خواهي خود بردارند.

وي افزود: صادر شدن حکم شهردار لردگان را به فال نيک مي گيريم و از شوراها مي خواهيم که بگذاريد اسم و رسم خوبي از شما به يادگار بماند و کارهاي عام المنفعه شهر را دنبال کنيد و دنبال سفارش و کارهاي شخصي کردن نباشيد.

وي از شهردار لردگان خواست با جديت پيگير مشکلات لردگان باشد و نظم خاصي به شهر ببخشد و شهر را از اين وضعيت رکود و خستگي خارج نمايد.

وي گفت: ورودي هر شهري پيشاني شهر مي باشد که نياز است شهردار به جد پيگير اين مسئله باشد و همچنين ميدان ميوه و تربار نيز يک نياز ضروري براي شهر است که بايد شهرداري و جهاد کشاورزي و افراد مشکلات را کنار بگذارند و ميداني که کلنگ آن زده شد هرچه زودتر جهت رفع مشکلات سد معبري که در لردگان وجود دارد به بهره برداري برسد.


انتهاي پيام1022ج /630
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۵:۱۸

24 Jan 2020