۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۷۱۵۵
فرمانده سپاه بروجن:

110 عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در بروجن برگزار مي شود

فرمانده سپاه بروجن از برگزاري 110 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد و گفت: روحيه و تفکر بسيجي برگرفته از نهضت عاشوراي حسيني دشمنان را به زانو درآورده است.
110 عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در بروجن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با هفته بسيج ۱۱۰ عنوان برنامه در شهرستان بروجن برگزار مي شود.

کيهاني به تشريح برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، نشست هاي اقتصاد مقاومتي، برگزاري يادواره هاي شهدا، ويزيت رايگان بسيجيان، نمايشگاه توليدات اقتصاد مقاومتي و همايش بسيجيان در پنجم آذر ماه ازجمله مهترين برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است.

وي افزود: برگزاري نشست هاي بصيرتي، ديدار با خانواده معظم شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي، ايستگاه هاي صلواتي، همايش سرگروه هاي ارودهاي جهادي، برگزاري صبحگاه سراسري واحدهاي مقاومت دانش آموزي و ديدار بسيجيان با ائمه جمعه از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که تمام پيروزي ها در دوران شکوهمند پيروزي انقلاب اسلامي مرهون فداکاري هاي بسيجيان بي نام و نشان است، گفت: ملت غيور ايران همواره در تمامي صحنه ها و سختي ها همچون جنگ تحميلي سربلند و سرافراز بودند.

کيهاني با بيان اين که بسيج همواره منشا خدمت به مردم بوده است، افزود: روحيه و تفکر بسيجي برگرفته از نهضت عاشوراي حسيني دشمنان را به زانو درآورده است .

وي بيان کرد: رشادت و ايثارگري بسيجيان و تمام افرادي که در دوران جنگ تحميلي از تمام خواسته‌ها و اميال خود گذشتند تا ايران استوار و قدرتمند به حيات خود ادامه دهد نبايد به دست فراموشي سپرده شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۵۶

30 Dec 2019