:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جامعه ما به حجاب و عفاف نياز دارد که خيلي کمرنگ شده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۱۳
سخنران مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کوهرنگ:

جامعه ما به حجاب و عفاف نياز دارد که خيلي کمرنگ شده است

سخنران مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در کوهرنگ با بيان اينکه جامعه ما بايد از حضرت زهرا (س) الگو بگيرد بيان داشت: يکي از مسائلي که که جامعه ما به آن نياز دارد عفاف و حجاب است که کمرنگ شده است.
جامعه ما به حجاب و عفاف نياز دارد که خيلي کمرنگ شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام رضا نظرپور، سخنران مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا در مسجد جامع شهر چلگرد با تسليت اين شهادت به محضر مبارک مقام معظم رهبري و شيعيان جهان گفت: شرط اساسي در دعا، اعتقاد است که هم شامل قرآن مي شود و هم در احاديث است.

نظرپور افزود: سوره حمد مي تواند درمان همه مشکلات و بيماري ها باشد اما امروز فقط در مراسمات عزاداري قرائت مي شود.

وي افزود: در رواياتي آمده است که امام زمان (عج) مي فرمايد، الگوي من حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام نظرپور با بيان اينکه جامعه ما بايد از حضرت زهرا (س) الگو بگيرد بيان داشت: يکي از مسائلي که که جامعه ما به آن نياز دارد عفاف و حجاب است که کمرنگ شده است.

اين مبلغ اعزامي از قم با اشاره به اينکه متاسفانه حجاب و عفاف مقداري از جامعه رخت بر بسته است و حجب و حيا کم شده خاطرنشان کرد: از نظر حضرت زهرا (س) بهترين چيز براي زنان اين است که تا مي توانند خود را از چشم نا محرم پنهان کنند و در منظر آنها قرار نگيرند.

نظرپور تصريح کرد: آرايش زينت زن است اما متاسفانه زنان امروز جامعه ما بجاي آرايش در خانه در بيرون از خانه آرايش مي کنند که همين باعث افزايش طلاق و فساد مي شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۳:۳۸

18 Feb 2020