۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۲۶۷۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

دولت با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: دولت محترم با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌.
دولت با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي، خطيب جمعه کوهرنگ در خطبه اول نماز جمعه اين هفته گفت: عمل صالح بر اساس چهار مؤلفه اعتقادات صحيح، علم و ضوابط شرعي، اخلاص و استمرار است.


وي كارهاي خدا را براساس علم و حكمت دانست، افزود: خداوند دوست دارد كارهاي بندگانش مانند خودش براساس علم و حكمت باشند و كارهاي صالح آنها استمرار داشته باشد.
 
  حجت الاسلام طباطبايي با تأكيد براينكه به هر عمل صالحي، عمل صالح گفته نمي شود، گفت: عمل صالح بايد براساس اعتقادات صحيح، علم و ضوابط شرعي، اخلاص و پيوستگي داشته باشد.
 

انبياي الهي، هدايت كننده و الگوي مردم در جامعه بودند

امام جمعه کوهرنگ، انبياي الهي را هدايت كننده و الگوي مردم دانست و بيان داشت: آنچه را كه مردم  را مي تواند هدايت كند و نقش موثري در هدايت مردم داشته باشد، عمل هادي و عمل صالح است و در سوره حمد قرآن نيز از صالحان به عنوان انعمت عليهم نام برده است.


حضور مردم در تشييع باشکوه پيکر مطهر ياديرين انقلاب و امام و رهبري جلوه ديگري از اتحاد و همدلي از خدمتگزاران صادق نظام بود

حجه الاسلام طباطبايي در خطبه دوم، ضمن عرض تسليت ارتحال آيت الله هاشمي از برگزاري مجالس ترحيم و حضور باشکوه مردم در مجالس گفت: اگرچه اين ضايعه بسيار تلخ و جانکاه است اما حضور مثال زدني مردم و تشييع باشکوه پيکر مطهر ياديرين انقلاب و امام و رهبري جلوه ديگري از اتحاد و همدلي همه جريانها و سلايق فکري و سياسي و قدرشناسي قلبي ملت از خدمتگزاران صادق نظام بود که خود بيانگر هوشمندي و زکاوت آنان در شناخت وظيفه و عمل به تکليف در صحنه هاي حساس انقلاب است.


پيام تسليت و نماز آقا بر آيت الله هاشمي نشان دهنده رابطه عميق و محبت بالاي رهبري بود و نبايد عده اي فريب وسوسه هاي خناسان و شايعه سازان را بخورند

وي در بخش دوم خطبه ها با عرض تسليت اين مصيبت به همه ملت ايران به ويژه رهبري معظم انقلاب(مدظله)گفت: مقام‌معظم رهبري عليرغم همه تالمات و تاثر عميق براي يار ديرين خود سنگ تمام گذاشتند و هم در پيام تسليت و هم در نماز بر ايشان ضمن دعوت همه تشييع کنندگان به قرائت نماز، عباراتي پرمغز و دعاهايي کم نظير بکار که نشان دهنده رابطه عميق و محبت بالاي رهبري بود و نبايد عده اي فريب وسوسه هاي خناسان و شايعه سازي هاي شان در اين موارد را بخورند و دچار سوء تفاهم شوند.


شهيد نواب صفوي و شهداي فدائيان اسلام پيش قراولان انقلاب و نهضت اسلامي بودند

حجت الاسلام طباطبايي با گراميداشت سالروز شهادت شهيد نواب صفوي و شهداي فدائيان اسلام گفت: آنان پيش قراولان انقلاب و نهضت اسلامي بودند که همواره از زبان امام راحل ره و رهبر معطم انقلاب و جامعه انقلابي ايران مورد تمجيد و احترام بالايي بوده و خواهند بود.

دولت با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌

حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به جوانان تحصيل کرده و جوياي کار در شهرستان کوهرنگ و استان گفت: متاسفانه مشکل اشتغال يک مشکل کشوري و همه گير است که اميد است دولت محترم با اتخاد تدابير درست و عملياتي موانع و مشکلات را از سر راه اشتعال بردارد و با توسعه زير ساختهاي لازم زمينه را براي بکارگيري نيروهاي آماده بکار فراهم‌سازد‌.


انتهاي پيام 1020ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۶:۴۰

15 Jan 2020