۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۲۰۳۶
مسئول بسيج دانشجوي شهرستان فارسان:

بهترين راه برون رفت از مشکلات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

مسئول بسيج دانشجوي شهرستان فارسان گفت: بهترين راه برون رفت از مشکلات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و برگزاري همين يادواره هاست.
بهترين راه برون رفت از مشکلات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بخشي گفت: پنجمين يادواره شهداي دانشجوي شهرستان فارسان در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو، با هدف گراميداشت ياد و خاطره ۱۰ شهيد دانشجوي اين شهرستان با حضور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، دانشجويان، مديران و مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد.

وي تصريح کرد: شهرستان فارسان تا سال هاي قبل داري 9 شهيد دانشجوي بود و با به شهادت رسيدن اولين شهيد مدافع حرم مهندس احمد قاسمي کراني تعداد شهداي دانشجوي آن به 10 نفر رسيد.

بخشي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا دانشجو افزود: عده اي از جوانان با اهداف و آرزوهايي در يك مقطع نوراني در كشور و نظام اسلامي ايثاركردند و از جان و مطامع دنيوي و آرزويشان گذشتند و رفتند در دفاع از دين و نظام به امر و فرامين ولي و مرجع تقليد زمان خود لبيک گفتند و حداقل كاري كه مي توانيم نمائيم احياء نام و راه و هدف آنهاست.
 
وي خاطرنشان کرد: بهترين راه برون رفت از مشکلات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و برگزاري همين يادواره هاست.
 
شهدا مظهر قدرت ايران هستند

رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و روايت مبارزات دانشجوئي بعد از كودتاي ننگين ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ عليه دولت قانوني گفت: شهدا مظهر قدرت ايران هستند و آثار حضور معنوي وجود شهدا هميشه احساس مي شود چون به استناد آيات و روايات ديني شهدا زنده و جاودان هستند و نزد پروردگار عالميان روزي مي خورند.


ياد و خاطره شهدا و تکريم خانواده هاي معظم ايشان در اين مقطع حساس زماني يکي از مسائل مهم جامعه است
 
يکي از مسئولين برگزارکننده يادواره شهدا گفت: وجود روحيه همدلي و همکاري در مسئولين و پرسنل دانشگاه ها موجب آن شد تا انگيزه  دانشجو جهت انجام امور بيش از پيش شود و افزايش کيفيت برنامه هاي را به دنبال داشته باشد.
 
اميريان تصريح کرد: بزرگداشت ياد و خاطره شهدا و تکريم خانواده هاي معظم ايشان در اين مقطع حساس زماني يکي از مسائل مهم جامعه است، تا جامعه خصوصا نسل سوم انقلاب يعني نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم به ارزش هاي دفاع مقدس پي ببرند و از هجمه هاي فرهنگي استکبار، دشمنان اسلام و انقلاب که بر سر راه آنان گسترانيدند در امان بمانند.
 
در پايان يادواره از خانواده هاي محترم شهداي دانشجو تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۴۰

26 Dec 2019