۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که امروز جهاني شدن به عنوان تنها راه حل پيشرفت و توسعه ايران يک باز توليد شيک و جديد از شعار ما نمي توانيم است، گفت: جهاني شدن غربي يعني زير بار سياسي و فرهنگي قدرت هاي اقتصادي رفتن است.
امروز جهاني شدن به عنوان تنها راه پيشرفت، يک باز توليد شيک از شعار "ما نمي توانيم" است/ زد و بندها سرانجام منجر به رسوايي 8 هزار ميلياردي مي شود
گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن نفوذ را ايجاد فکر آمريکايي در آحاد جامعه اسلامي دانست و گفت: نفوذ به معني تربيت پياده نظام آمريکايي در درون نظامي اسلامي است.

خطيب نماز جمعه بروجن با تاکيد بر اين که سياست اوليه دشمنان ما به دنبال تغيير است، گفت: دشمنان در سياست خود تغيير در مواضع باورهاي انقلابي، آرمانها، نگاه ها و سبک زندگي را دنبال مي کنند.

سعادت فر با بيان اين که ترويج لقمه هاي شبهه ناک يکي از ارمغان هاي شومي است که تبعيت از نظام بانکي غربي براي کشور ما به ارمغان مي آورد، گفت: متاسفانه نمي دانيم چه اتفاقي مي افتد که قانون نظام بانکداري اسلامي در پيچ و خم هاي اداري دائم مشغول پاسکاري است.

وي با اشاره به اين که مديران انقلابي جامعه ما برخاسته از متن مردم هستند، گفت: مديران جامعه اسلامي ما افرادي هستند که به قصد انجام وظيفه و کسب رضاي الهي مسئوليت پذيرفتند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، گفت: قطار انقلاب ما رو به پيشرفت است اما امکان دارد برخي از واگن هاي آن دچار اشکال هم باشد.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: متاسفنه صاحبان حقوق هاي نجومي و کساني که هر از چند گاهي پرونده هاي اختلاس آنها روشن مي شود بزرگترين جرمي را که انجام داده اند مردم نظام را به مديران اسلامي خود بد بين کردند.

وي با اشاره به رسوايي ۸ هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان، ادامه داد: بانک سرمايه هم از زير مجموعه هاي اين صندوق متاسفانه مشاهده مي کنيم ۹۰ درصد از وام هاي کلان اين بانک به ۳۰ نفر تعلق مي گيرد.

سعادت فر افزود: سهم آورده فرهنگيان دراين صندوق هر ماه ۹ ميليارد تومان و آورده دولت هم ۹ ميليارد تومان يعني مجموعا ۱۸ ميليارد تومان است و سرانجام اين زد و بندها منجر به رسوايي ۸ هزار ميلياردي مي شود.

حجت الاسلام سعادت فر تاکيد کرد: براي ما مهم است که اين افراد خائن بايستي مورد محاکمه قرار بگيرند و پرونده هاي آنها مورد رسيدگي قرار بگيرد.

سعادت فر با بيان اين که در کنار تمام جرائم اقتصادي آنها جرائمي که مرتکب شده اند لطمه زدن به آبرو و حيثيت پيکره مديران جامعه اسلامي است، گفت: مفتخريم امروز در راس نظام جمهوري اسلامي ايران ولي فقيه همچون مقام معظم رهبري قرار دارد که در زندگي اقتصادي، فردي، فرهنگي و خانوادگي ايشان يک نقطه خاکستري هم وجود ندارد.

وي با تاکيد بر اين که بايد مراقب دروغ پردازي دشمنان باشيم، گفت: امروز دشمنان ما براي شعار ما نمي توانيم دارند سياست گذاري مي کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: امروز جهاني شدن به عنوان تنها راه حل پيشرفت و توسعه ايران يک باز توليد شيک و جديد از شعار ما نمي توانيم است.

وي با بيان اين که ما بايد بر اساس توانمندي هاي داخلي خودمان پيشرفت کنيم، افزود: جهاني شدن غربي يعني زير بار سياسي و فرهنگي قدرت هاي اقتصادي رفتن است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: جريان نفوذ به دنبال آن است که جريان پيشرفت انقلاب اسلامي را در سايه استکبار دوستي و استکبار را به رسميت شناختن تعريف کند.

سعادت فر افزود: مهمترين اهدافي را که گفتمان مقدس انقلاب و رهبري دنبال مي کند ايجاد تمدن اسلامي و زمينه سازي براي ظهور دولت کريمه يار است.

حجت الاسلام سعادف فر با بيان اين که قطعا در اين مسير دشمناني هم وجود دارد، گفت: دشمن شناسي اصل و شعار دادن فرع است.

وي با بيان اين که شعار دادن هاي ما برخاسته از شعور انقلابي و زمينه ساز رشد و پيشرفت شعارهاي سياسي ما است، گفت: دشمني استکبار جهاني تا زماني که انقلاب را به زانو در نياورد ادامه دارد و اين آرزو را به خاک گور خواهد برد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۲۴

8 Jan 2020