۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۰۴۸۰

مجموعه داستان «بهشت همین جاست» رونمایی شد

مجموعه داستان «بهشت همین جاست» نوشته لیلا عبدی که به تازگی چاپ شده در دفتر نشر ری را رونمایی شد.
مجموعه داستان «بهشت همین جاست» رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «بهشت همین جاست» نوشته لیلا عبدی عصر دیروز جمعه ۱۹ شهریور در دفتر نشر ری را برگزار شد.

در ابتدای این برنامه آتوما فروهی مدیرمسئول نشر ری را در معرفی این اثر گفت: کتاب «بهشت همین جاست» با ۱۲ داستان کوتاه، حکایت جاری بودن عشق در نهاد بشر است. نگاه به اقوام ایرانی با حفظ گویش و نگرش ایشان به مقوله زندگی از جمله نکات مهم در این داستان هاست.

وی افزود: این کتاب سرآغاز همکاری خجسته با نویسنده اثر است. به این ترتیب در حال حاضر ۲ کتاب دیگر از لیلا عبدی زیر چاپ داریم.

علی الله سلیمی داستان نویس در بخشی از این مراسم گفت: لیلا عبدی این کتاب را با ۱۲ داستان کوتاه به ظاهر مستقل اما در واقع رشته اصلی و یا به قولی نخ تسبیح تمام داستان ها را عشق و عاطفه نوشته است. نکته مشترک در داستان ها، وجود یک راوی از نسل امروز جامعه ماست و این راویان هستند که حکایت عشق ناب و زلال ارکان خانواده در هر قوم و فرهنگی را به زیبایی به تصویر می کشند.

لیلا عبدی نویسنده اثر هم در بخش دیگری از این برنامه با اذعان به اینکه کتاب «بهشت همین جاست» اولین تجربه داستان کوتاه او پس از چندین رمان بلند است، گفت: این کتاب به تازگی به زبان انگلیسی ترجمه شده و قرار است در خارج از کشور منتشر شود.

این مراسم نویسندگانی چون مریم عباس زاده، منیر مهریزی مقدم، آبنوس دینوی، فرناز نخعی، فاطمه صفار، مهشید لسانی، شهناز ایلدرومی، نگار پیش بین و ... حضور داشتند.
 
منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۰۰

31 Dec 2019