۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۰۱۸۵
در دومين روز از هفته دولت؛

مراسم تجليل از کارمندان نمونه شهرستان لردگان برگزار شد+تصاوير

فرماندار شهرستان لردگان گفت: در راستاي گراميداشت هفته دولت از کارمندان دولت در اين شهرستان تجليل شد.
مراسم تجليل از کارمندان نمونه شهرستان لردگان برگزار شد+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ ابوالقاسم کريمي صبح امروز در جلسه معارف باحضور مسئولين ادارات شهرستان لردگان ضمن گرامي داشت هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است که بتوانيم خدمات انجام شده توسط خدمتگزاران به نظام را به مردم ارائه دهيم.

فرماندار شهرستان لردگان در دومين روز از هفته دولت گفت: به پاس زحمات و تلاش کارکنان شهرستان، به 50 نفر از کارمندان نمونه ادارات و نهادها تقدير و تجليل به عمل آمد.

کريمي خاطرنشان کرد: مردم تحولات به وجود آمده در حوزه‌هاي عمراني شهرستان را مي‌بينند و در حوزه راه‌ها، سلامت و فضاهاي آموزشي کارهاي بزرگي صورت گرفته است. 

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: در راستاي گراميداشت هفته دولت چندين طرح عمراني، بهداشت، درماني، آموزشي، صنعت و کشاورزي در شهرستان لردگان به بهره‌برداري خواهد رسيد.

در ادامه اين جلسه حجت‌السلام انصاري امام جمعه لردگان نيز گفت: تمامي مسئولين بايد در خدمت مردم باشند، همانطور که شهيد رجايي و باهنر در خدمت مردم بودند و با الگو گرفتن از شهدا بايد به گونه‌اي عمل کنيم که شرمنده شهدا نباشيم.

وي خدمت بي‌منت را از ديگر صفات شهداي دولت عنوان کرد و گفت: بايد مسئولين خدمات خود را نمايان و بي‌منت به مردم عرضه کنند، ما خادم مردم هستيم و هميشه بايد اين شعار را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

در پايان کارکنان نمونه ادارات شهرستان لردگان از دستان فرماندار و امام جمعه لوح سپاس دريافت نمودند.

انتهاي پیام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۰۷

27 Dec 2019