۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۶۸۶۵
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

عظمت و قدرت ايران اسلامي دشمن را پاي ميز مذاکره نشاند

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: عظمت و قدرتي که ايران اسلامي دارد دشمن را به پاي ميز مذاکره کشاند که موجب پيروزي ملت ايران شد.
عظمت و قدرت ايران اسلامي دشمن را پاي ميز مذاکره نشاند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سعيد الفتي مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينکه برجام حقانيت ملت ايران را به جهان ثابت کرد بيان داشت: ملت ايران هميشه و همه جا پيروز بوده و دشمن نيز به خاطر همين موضوع هميشه در هراس است.

وي تصريح کرد: با به نتيجه رسيدن فرجام به برجام دشمن به حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران پي برد.

الفتي در ادامه بابيان اينکه مردم ولي‌نعمتان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند افزود: همان‌طور که مردم با حضور در دفاع مقدس از خاک ايران دفاع کردند امروز هم پس از تحمل سال‌ها تحريم به پيروزي رسيدند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران ٢٢ بهمن و روز قدس را موجب تضمين نظام جمهوري اسلام ايران دانست و تصريح کرد: فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي ريشه در مباني ديني خواهد داشت.

الفتي با اشاره به اينکه اگر شهدا، جانبازان و ايثارگران نبودند آرامش امروز وجود نداشت عنوان کرد: ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس و با رشادت‌هاي خود از خاک ايران دفاع کردند لذا همه ايثارگران قابل احترام هستند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران با بيان اينکه فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي ريشه در مباني ديني دارد گفت: اوج ايثار و از خودگذشتگي قيام امام حسين (عليه الاسلام) بود که با فداکاري و جان‌فشاني‌هاي خود و يارانش براي احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر قيام کرد.

وي فرهنگ عمومي کشور را ريشه در فرهنگ فداکاري و از خود گذشتگي ملت ايران دانست و افزود: بايد تلاش کنيم که اين فرهنگ را به جهان معرفي کنيم.

الفتي بابيان اينکه اوج فرهنگ، ايثار و از خودگذشتگي به پيروزي انقلاب اسلامي برمي‌گردد اظهار داشت: مردم در زمان هشت سال دفاع مقدس حس برادري و حدت را پيدا کردند و با همين وحدت امروز در مقابل تحريم‌ها ايستادگي کردند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران گفت: امروز بايد وحدت و برادري را بين جوانان گسترش دهيم تا جوانان امروزي فداکارانه در خدمت نظام باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۶:۱۱

30 Dec 2019