۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۶۷۱۳

رسانه ها حس گرهای به روز جامعه هستند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت : روشنگری،مطالبه گری و به چالش کشیدن خطاها،از مهمترین رسالت های رسانه ها بوده چراکه رسانه ها حس گرهای به روز جامعه هستند.
رسانه ها حس گرهای به روز جامعه هستند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری رئیس هیات نظارت‌بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلام و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهار محال و بختیاری گفت: حضور پرشور در انتخابات، نمادی از وحدت ملت ایران و پشتوانه‌ای عظیم برای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه رسانه‌ها در این دوره بسیار پررنگ است اظهار کرد: نقد منصفانه و همچنین ارزیابی درست و صحیح از دیگر رسالت‌های رسانه‌های کشور است تا نقاط قوت و ضعف را بررسی و بازگو کنند.

وی، با بیان اینکه رسانه‌ها حسگرهای به روز جامعه‌اند، اظهار داشت: اگر این حسگر به موقع کار نکند فاجعه بزرگی در کشور رخ خواهد داد.

حجت‌السلام جعفری ادامه داد :با توجه به افزایش ثبت‌نام‌شوندگان در انتخابات، رسالت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی سنگین‌تر است.

وی با اشاره به اینکه کسانی باید کاندید مجلس شورای اسلامی و خبرگان باشند که شایستگی لازم را داشته باشند اذعان داشت: حضور داوطلبان انتخاباتی دو انتخابات امسال در استان چشم‌گیر و بیش از دو برابر دوره‌های گذشته است.

وی افزود: امسال در زمان ثبت‌نام برای انتخابات مجلس برای نخستین بار ۱۴۶نفر در استان برای چهار کرسی نمایندگی ثبت‌نام کردند، این در حالی است که در دوره‌های قبل تعداد ثبت‌نامی‌ها کمتر از ۷۰ نفر بود.

حجت‌السلام جعفری یادآور شد: از این تعداد ۱۴۵نفر تائید شده است، که این کار هیات نظارت را برای بررسی سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان داشت: براساس قانون، نماینده مجلس باید اعتماد و التزام عملی به اسلام، اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

جعفری گفت:برای نمایندگی خبرگان در استان نیز در هر دوره دو تا سه نفر ثبت‌نام می‌کرد، که این تعداد در این دوره به ۱۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه، حضور حداکثری مردم در انتخابات لازم است تصریح کرد: کسی که برای خبرگان ثبت‌نام می‌کند باید اجتهاد داشته باشد تا مردم با اطمینان کامل آن‌ها را قبول کنند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۳۵

27 Dec 2019