۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۶۴۴۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

"فتنه 88" رتبه علمي ايران را 44 پله کاهش داد/ دشمن به دنبال نفوذ در کانون‌هاي تصميم‌گيري است

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که مجلس خبرگان و شوراي اسلامي اهميت ويژه‌اي دارد، گفت: دشمنان ما به دنبال نفوذ در کانون‌هاي تصميم‌گيري و تصميم‌سازي هستند.
"فتنه 88" رتبه علمي ايران را 44 پله کاهش داد/ دشمن به دنبال نفوذ در کانون‌هاي تصميم‌گيري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که "فتنه ۸۸" لايه‌هاي مخفي متعددي داشت، اظهار کرد: جريان فتنه ۸۸ با آبروي نظام بازي کرد.

سعادت‌فر با بيان اين که فتنه ۸۸ پيامدهاي بين‌المللي متعددي داشت، افزود: فتنه ۸۸ باعث شد که رتبه اقتصادي ايران در دنيا ۴۴ رتبه تنزل پيدا کند؛ از رتبه ۷۰ به ۱۱۴ رسيد.

وي با اشاره به اين که در پي فتنه ۸۸ سه رتبه ايران از جهت شاخصه آزادي شخصي در دنيا کاهش پيدا کرد، گفت: کاهش يک رتبه شاخصه آرامش ملت ايران و توقف رشد ساليانه ايران در آموزش و تحصيلات از جمله پيامدهاي مخفي فتنه ۸۸ بود.

سعادت‌فر به مراقبت مردم در جهت برگزاري انتخابات سالم در سال جاري تاکيد کرد و گفت: انتخابات همراه با فتنه بي‌آبرويي جامعه و انتخابات سالم آبروي جامعه در سطح بين‌الملل را به دنبال دارد.

خطيب نماز جمعه بروجن به اظهارات غلط برخي از احزاب مبني‌بر اين که اگر انتخابات سالم و تاييد صلاحيت‌ها بر اساس قانون باشد قطعا راي مي‌آوريم اشاره کرد و گفت: اين اظهارات غلط تفسير قانون به نفع خود و به معناي نپذيرفتن قانون است.

وي با بيان اين که وظيفه شوراي نگهبان احراز صلاحيت است، تصريح کرد: شوراي نگهبان نمي‌تواند بگويد ان شاءالله التزام عملي به ولايت‌فقيه وجود دارد بايستي بر اساس عملکردها و بيانات التزام عملي به ولايت‌فقيه را احراز نمايد.

سعادت‌فر در ادامه با اشاره به اظهارات غلط عده‌اي افراد که از عدم صلاحيت خود خوشحال مي‌شوند، گفت: رد صلاحيت شخصي در نظام مقدس جمهوري اسلامي جاي افتخار ندارد مگر اين که بخواهند از پرتو رد صلاحيت خود زمينه‌سازي براي فتنه‌گري داشته باشند.

سعادت فر با اشاره به اين که مجلس خبرگان و شوراي اسلامي اهميت ويژه‌اي دارد، گفت: دشمنان ما به دنبال نفوذ در کانون‌هاي تصميم‌سازي هستند براي آنها نفوذ در خبرگان رهبري و شوراي اسلامي مهم است.

وي گفت: دشمنان به دنبال وارد کردن چهره‌هاي ضدانقلاب و آمريکايي در مجلس نيستند بلکه دنبال آن هستند کساني وارد مجلس شوند که فکرشان آمريکايي باشد.

سعادت‌فر افزود: عده‌اي تمام فکرشان اين است که در مجلس آينده زمينه‌اي فراهم سازند تا سفارت آمريکا در تهران بازگشايي شود و رابطه ايران با آمريکا برقرار شود.

خطيب نماز جمعه بروجن تاکيد کرد: ملت با ذکاوت ايران هرگز اجازه ورود اين فتنه‌گران را به مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي نخواهند داد.

وي با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص نفوذ دشمن، گفت: چندين سال پيش مقام معظم رهبري فرمودند ما اطلاع داريم دشمن رقم‌هاي ميلياردي براي برانداري نظام هزينه مي‌کند.

سعادت‌فر به هزينه‌هاي دشمنان در رابطه خصومت و دشمني با ايران اشاره کرد و گفت: هيلاري کلينتون مي‌گويد دولت باراک اوباما در سال‌هاي بعد از اغتشاشات سال ۸۸ ده‌ها ميليون دلار صرف آموزش بيش از ۵ هزار نفر در دنيا مي‌کند که عليه نظام اسلامي حرکت کنند.

وي گفت: هيلاري کلينتون در کتاب انتخاب هاي سخت مي نويسد در سال ۸۸ تيم من در وزارت خارجه پشت صحنه تماس هاي مستمر با فعالان داخلي داشت و با مداخله فوري توانستيم از توقف توييتر به خاطر تعميرات جلوگيري کنيم.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: هيلاري کلينتون در بخشي ديگر از اين کتاب مي نويسد: در سال ۸۶ مبلغ ۶۶ ميليون دلار براي گسترش دموکراسي در ايران، در سال دو هزار و نه ۵۵ ميليون دلار براي جنگ نرم با ايران، در سال دو هزار و ده ۵۵ ميليون دلار براي نفوذ در ايران براي مقابله با فيلترينگ سايت هاي ضد ايراني و در سال دو هزار و يازده ۲۲ ميليون دلار براي حمايت حکرها هزينه کردیم.

انتهای پیام1026ج /540/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۵:۲۳

29 Dec 2019