۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۵۴۸۲
ماشین سرآشپز هم اختراع شد؛

اختراعی که خانم‌های خانه‌دار را بازنشسته می‌کند! +تصاویر

به کمک این اختراع هرکسی می‌تواند در خانه خود تنها با فشردن یک دکمه، غذایی باکیفیت غذای رستوران درست کند.
اختراعی که خانم‌های خانه‌دار را بازنشسته می‌کند! +تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، «ماشین سرآشپز» وسیله ایست جدید که آشپزی در خانه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد. به کمک این اختراع هرکسی می‌تواند در خانه خود تنها با فشردن یک دکمه غذایی باکیفیت غذای رستوران درست کند.

این وسیله با الهام از یکی از محصولات شرکت نستله با عنوان ماشین‌های قهوه سازِ کپسولیِ نِسپرسو، قادر است از کپسول‌های بسته‌بندی‌شده غذاهای فوق‌العاده‌ای آماده کند. هر کپسول حاوی ریزتراشه‌هایی که زمان و دمای دقیق پخت‌وپز را به ماشین سرآشپز می‌گوید.

این شرکت در حال همکاری با سرآشپز فرانسوی سه ستاره با نام آن-سوفی پیک است تا ۳۰ دستور غذایی دیگر شامل پیش‌غذاهای ۵ تا ۶ یورویی و غذای اصلی ۸ تا ۱۶ یورویی را به فهرست خود اضافه کند. این غذاها یقیناً ارزان نیستند اما قیمتشان بسیار مناسب‌تر از نمونه آن‌ها در رستوران‌های واقعی است.


کاربران باید به‌صورت آنلاین کپسول‌هایی را که قبلاً طبق دستور غذایی سرآشپز پیک پرشده است، خریداری کنند. این کپسول‌ها ظرف مدت ۲۴ ساعت به دست خریدار می‌رسند و برای مصرف باید آن‌ها را به همراه کمی آب درون ماشین سرآشپز گذاشت و تنها با فشردن یک دکمه دوباره گرم کرد.


هرچند سرآشپزان فرانسوی از این اختراع جدید انتقاد کرده‌اند، اما پیک معتقد است که هنر آشپزی باید همگام با زمانه و زندگی در حال تغییر بشر پیش برود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۹:۴۰

30 Dec 2019