۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۵۴۵۵
تکنولوژی و فناوری؛

کمربندی که موبایل شما را شارژ می‌کند + تصویر

شما با Ion Belt می‌توانید تنها با اتصال تلفن‌همراه خود به کمربند دستگاه‌تان را شارژ کنید.
کمربندی که موبایل شما را شارژ می‌کند + تصویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، خالی‌ شدن باتری‌های تلفن‌همراه ممکن است بعضی از مواقع بسیار مشکل‌آفرین باشد و شما چاره‌ای جز پیدا کردن یک پریز برق چسبیده به دیوار نداشته باشید، هرچند اخیرا پاوربانک‌ها توانسته‌اند تاحدودی به ما کمک کنند اما سنگینی و حجم بزرگ آن‌ها استفاده از پاوربانک‌ها را کمی سخت کرده است. پروژه‌ای در کیک‌استارت در حال جمع‌آوری سرمایه است که در صورت اجرای آن این پک‌های سنگین پاوربانک برروی کمربند شما پیاده‌سازی می‌شود و تنها با اتصال تلفن‌همراه خود به کمربند می‌توانید آن‌را شارژ کنید.


کمربند Ion Belt ظرفیتی معادل ۳۰۰۰ میلی‌آمپر دارد که برای شارژ اکثر اسمارت‌فون‌های امروزی کافی به‌نظر می‌رسد. این محصول هم‌چون همه‌ پاوربانک‌ها مجهز به چراغ‌هایی جهت نشان‌دادن ظرفیت باقی‌مانده است و البته یک پورت USB نیز برای شارژ آن در نظر گرفته شده که در نوع خود جالب است.



این کمربند از چرم تهیه شده‌ و در دو رنگ سیاه و سفید ساخته خواهدشد، طراحی این کمربند به‌ گونه‌ای است که برای اکثر افراد قابل استفاده باشد و نکته مهم این‌ است این کمربند نشان داده که کمربندها به‌جز نگ‌داشتن شلوار کارهای دیگری هم می‌توانند انجام دهند.

مخترع این کمربند اعلام کرده است، در مورد پک‌های لیتیومی نگران نباشید چون آن‌ها شما را به آتش نخواهند کشید، ساخت‌ آن‌ها به بهترین نحو انجام گرفته و خطری شما را تهدید نمی‌کند.

اگر این کمپین موفق باشد هر عدد از این کمربندها به قیمت ۱۳۹دلار عرضه خواهد شد که گران‌تر از سایر پاوربانک‌ها است. این ایده تاکنون موفق به جمع‌آوری ۲۸.۳۶۰ دلار از ۵۰۰۰۰ دلار سرمایه موردنیاز شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۴۸

31 Dec 2019