۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۵۲۹۱
تکنولوژی و فناوری؛

کامپیوتری که در جیب جا می شود

این کامپیوتر فضایی به‌اندازه یک تلفن‌همراه و یا هارد اکسترنال را اشغال می‌کند و به‌راحتی می‌توانید آن‌را در جیب خود جا دهید. این کامپیوتر را به‌راحتی می‌توانید به هر نوع صفحه‌نمایشی متصل کنید، حتی در صورت نیاز می‌توانید از صفحه‌نمایش آی‌پد نیز استفاده کنید.
کامپیوتری که در جیب جا می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز به نقل از تک شات، مدتی است که شرکت‌های مختلف اقدام به تولید کامپیوترهای قابل حمل و کوچک می‌کنند تا بتوانند یکی از اصلی‌ترین معایب کامپوترهای شخصی، یعنی نیاز به فضای زیاد برای کارکردن با آن‌ها جبران شود. استیک‌کامپوترها وسایلی هستند که به‌راحتی در جیب شما جا می‌گیرند و می‌توانند تا حدودی وظایف PCها را انجام‌ دهند. مشکل اصلی این نوع کامپیوترها عدم وجود پورت‌های کارآمد و نیاز به منبع‌ تغذیه مستقل داشتن است، از این‌رو شرکت InFocus اقدام به معرفی نسل‌جدیدی از این کامپیوترها به‌نام Kangaroo کرده است که علاوه‌بر کوچک بودن مجهز به دوپورت USB و یک پورت HDMI است. این کامپیوتر فضایی به‌اندازه یک تلفن‌همراه و یا هارد اکسترنال را اشغال می‌کند و به‌راحتی می‌توانید آن‌را در جیب خود جا دهید. این کامپیوتر را به‌راحتی می‌توانید به هر نوع صفحه‌نمایشی متصل کنید، حتی در صورت نیاز می‌توانید از صفحه‌نمایش آی‌پد نیز استفاده کنید.

از مشخصات Kangaroo می‌توان به پردازنده اینتل Atom Z۸۵۰۰ با فرکانس‌کاری ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا اشاره‌ کرد. کامپیوتر جیبی Kangaroo می‌تواند به وسیله شبکه wireless AC به اینترنت متصل‌ شود، هم‌چنین برای اتصال کیبورد و ماوس از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. سیستم‌ عامل این دستگاه به‌طور پیش‌فرض ویندوز ۱۰ Home Edition است. Kangaroo را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۹۹ دلار از وب‌سایت InFocus سفارش‌ دهید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۵۰

25 Jan 2020