۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۴۲۶۴
نماينده مردم شهرستان سامان، بن و شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي

در جامعه نبايد به کشاورزان ظلم شود

نماينده مردم شهرستان سامان، بن و شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره بر اينکه در راستاي ايجاد زير ساخت ها در شهرستان از قبيل جاده سازي ، توسعه گردشگري و ... نبايد در جامعه به زارع و کشاورز ظلم شود.
در جامعه نبايد به کشاورزان ظلم شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، سيد سعيد زمانيان در جلسه حل مشکلات کشاورزان شهرستان سامان با شنيدن مشکلات کشاورزان اين شهرستان که اغلب مشکلات در جهت تاخصيص آب، کمبود آب، سرمازدگي محصولات، قنوات، خشکسالي، نامناسب بودن جاده هاي بين مزارع و ... بود، گفت: اداره کل راه و شهرسازي بايد در راستاي ايجاد جاده ها در شهرستان هاي سامان، بن و شهرکرد اقدامات لازم را داشته باشد، چرا که اقاي قاسمي رئيس اداره راه و شهرسازي جاده سازي را در شهرستان ديگر استان بيش از پيش مورد توجه قرار داده است و نسبت به جاده هاي شهرستان سامان، بن و شهرکرد کم لطفي شده است.

زمانيان با اشاره براينکه جاده کمربندي بايد مورد پيگيري قرار گيرد و اين پروژه هرچه سريعتر به بهره برداري برسد، عنوان کرد: جاده هاي که بايد تملک زمين از کشاورزان صورت گيرد بايد به صورت کارشناسي قيمت گذاري شود و حق کشاورزان پرداخت و جاده ها براي مردم ايجاد شود.

وي با بيان اينکه در راستاي انتقال آب بر روي زمين ها مسائل مربوطه با محيط زيست مطرح مطرح شده و توسط وزارت نيرو بايد موضوع آبگير ها پيگيري شود، تصريح کرد: چاه هاي غير قانوني بايد پلمپ شود.

زمانيان با اشاره به اينکه جاده بين مزارع اعتبار خاص دارد و از ماده ۱۸۰ و ستاد حوادث براي بهسازي جاده هاي بين مزارع اعتبار تاخصيص داده شده است که بايد انجام گيرد، بيان داشت: حق تعطيلي پروژه هاي قانوني را ندارند و زماني که قوه قضاييه عنوان کند که اين پروژه هاي غير قانوي است بايد پروژه ها تعطيل شود، در غير اين صورت در راستاي تعطيلي پروژه ها بايد خسارت به مردم پرداخت شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۳۷

30 Dec 2019