۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۳۷۰۴
امام جمعه سامان:

نماز جمعه امري حکومتي است که که در رفع فتنه ها بسيار موثر بوده است

خطيب جمعه شهرستان سامان با اشاره بر اينکه نماز جمعه تنها نماز هفتگي است که به صورت جماعت خوانده مي شود،گفت: نماز جمعه امري حکومتي است که که در رفع فتنه ها بسيار موثر بوده است.
نماز جمعه امري حکومتي است که که در رفع فتنه ها بسيار موثر بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه اسنان بايد سه چيز را سرلوحه کار خود قرار دهد يکي دوري کردن از گناه و چنگ زدن به ريسمان خدا ، راضي به قضاي الهي وبدگمان نبودن نسبت به خدواند که اين سه امر موجب مي شود که اسنان به حوائج دنيا و اخرات برسد، گفت: من خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهي سفارش مي کنم .

ملک پور با بيان اينکه امروز اولين جمعه مرداد ماه و روز نماز جمعه است، بيان داشت: نمازجمعه يکي از نماز هاي واجب هفتگي است که به جماعت خوانده مي شود و خواندن به جماعت نماز جمعه در قران نيز امده است.

وي با بيان اينکه شرکت کردن در نماز جمعه واجب است ، نماز جمعه يک امر حکومتي است و جايگاه نماز جمعه براي رفع فتنه ها در جامعه بسيار موثر بوده است و نماز جمعه نمايشي از قدرت سياسي و اجتماعي است ، بيان داشت: در روايت امده است که هرکس در نماز جمعه شرکت ديگر گناهي براي او باقي نمي ماند .

ملک پور با بيان اينکه شنبه هشت شوال سالروز تخريب قبور ائمه بقيع توسط گروه گمراه وهابيون است، بيان داشت:اين روز ياد اور خاطره غم باري است که بيش از ۹ سال قلوب مومنين را جريحه دار کرده است.

وي با بيان اينکه تخريبقبور مطهر ائمه مظلوم بقيع به پضتوانه استکبار جهان توسط فرقه هاي ساختگي و گمراه وهابي انجام شده و اين کار ها از روي عناد و لجبازي انجام مي دهند، بيان داشت: هزگز اين گروه ها در صحنه ها مناظره با منطق حاضر نمي شوند و دائما در حال اجياد تفرقه و اختلاف ميان مسلمانان هستند.

ملک پور با اشاره بر اينکه اين تخريب ها در اردن، سوريه ، عراق و ... ايجاد تفرقه در بين مسلممانان است و هيچ دستاوري جز از هم پاشيدن و تضعيف جبهه اسلام ندارد ، بيان داشت: اين موارد تبديل به يک خوراک تبليغاتي براي دشمنان اسلام در معرفي چهره زشت از دين رحمت و پيامبر عظيم الشان است.

ملک پور با بيان اينکه اين همه تبليغات منفي و عوام فريبي بته کفر و نظام سلطهبر عليه اسلام ره اورد خوش خدمتي گروه گمراه وهابي ، القاعده و سلفيونبراي برادر کشي در سرزمين هاي اسلامي است

وي با اشاره بر اينکه نمونه ديگري ازحملات وهابيون حمله به يمن است، بيان داشت: حملات در يمن به هزارن کودک و مردمان به دست رژيم ال سعود اجرا مي شود و امريکا و ديگران ادعا مي کنند که مي خواهد نفوذ ايران را در يمن ازبين ببرد و اين در حالي است که ايران هيچ گونه دخالتي در مسائل نظامي يمن ندارد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۳:۵۵

30 Dec 2019