۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۲۲۲۳

ورزشکاران فارساني دغدغه سالن ورزشي وزنه برداري را از مهم ترين مشکلات مي دانند

مربي تيم وزنه برداري فارسان عدم داشتن امکانات ورزشي خصوصا سالن را يکي از دغدغه اي اصلي نوجوانان براي تمرين عنوان کرد.
ورزشکاران فارساني دغدغه سالن ورزشي وزنه برداري را از مهم ترين مشکلات مي دانند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، چند سال پيش بود که قهرمانان وزنه برداري شهرستان فارسان هم چون امروز در ميادين بزرگ کشوري از حريفان خود پيش افتادند و بارها نام استان و شهرستان را به صدا درآوردند حالا نوبت نوجوانان فارساني ،که گوي سبقت را از ديگر شهرستانها گرفتند و وارد ميدان شدند مي خواهند براي خود و شهرستان افتخار آفريني کنند ما شاهديم که ورزش وزنه برداري به يکي از رشته هاي پر طرفدار و مدال آور در بين نوجوانان و جوانان تبديل شده و يکي از عوامل دستيابي به اين موفقيتها بدون شک مربيان دلسوز و قهرمان پروري است که براي تربيت پشتوانه هاي، آينده اين ورزش زحمت مي کشند.

که در اين خصوص به هيئت وزنه برداري شهرستان فارسان آمدم و آقاي کريم بهرامي مربي ورزشکار اين رشته آشنا شدم و باهم يک گفتگوي کوتاه داشتيم.

آقاب بهرامي گفت: با قاطعيت بايد بگويم همت مسئولين باعث پيشرفت در اين ورزش است که با کمک آنها ميتوانيم پيشرفت هايي داشته باشيم و امروز همه بايد در اين امر تلاش کنيم و در اين کار قدم برداريم هيئت وزنه برداري گام هاي مثبتي در زمينه بناي يک باب سالن ورزشي اختصاصي برداشته است که با توجه به فراهم کردن آخرين نقشه ساخت و ساز و گرفتن قول مساعد براي زمين سالن وزنه برداري بعد از چندين بار پيگيري به بن بست رسيده است. که اين جا ياري و همت مسئولين را مي طلبد.


در ادامه که براي تهيه گزارش به سالن تمريني آمدم در آن موقع با جواني آشنا شدم که قهرمان مسابقات استاني وزنه برداري خود را معرفي کرد من هم پاي صحبت هاي اين ورزشکار نشستم که اين چنين گفت اين ورزش يکي از ورزش هاي منحصر به فرد و خوب است وي در ادامه که با اعتماد به نفس منتظر سوال بعدي بود ازخلاقيت و پشتکار خود در اين ورزش و مدرسه ميگفت که همچنان درصف ورز شکاران و شاگردان ممتاز مدرسه است و اميد آن را دارد با همت خود ، کمک خانواده ، مربي و توکل بر خداوند قله هاي بزرگ در اين راه را فتح کند. وي از مشکلات هم گفت که سالن تمريني ما خوب نيست و تقاضايي ازمسئولين در اين خصوص دارم.


لطفا خودتان را معرفي کنيد
علي حامدي متولد ۱۳۷۹ساکن فارسان

ورزش وزنه برداري را از کي شروع نموديد
سال ۱۳۹۱ با مشورت جمعي از دوستان و تجربيات ديگران با اين ورزش آشنا شدم و در سال ۱۳۹۲ زير نظر استاد بهرامي در سالن ورزشي انقلاب فارسان مشغول به اين ورزش شودم.


تاکنون چه مدالي کسب کردي
تا کنون ۲ مدال در کارنامه خود دارم که مقام اول و مقام سو م استان مي باشد

برنامه هاي آتي ؟
با روزانه دو ساعت تمرين و همچنين ورزشهاي ديگر خودم را براي مسابقات آماده ميکنم تا بتوانم براي شهرستان ،استان و کشورم افتخار آفرين باشم.

الگو شما در رشته وزنه برداري کيست
حسين توکلي

سخن پاياني؟
از زحمات خانواده ام ،مربي و معلمان خوبم تشکر ميکنم ان شالله بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.


در حال تهيه گزارش بودم که نوجواني ديگر که خود را دوست صميمي علي حامدي بود پيش ما نشست و در ادامه ايشان خود را رضا نادري متولد ۱۳۷۹ که ۱سال است در رشته وزنه برداري فعاليت مي کند معرفي کرد در ادامه با ايشان هم به گفتگو نشستم


تاکنون چه مقام هايي کسب کرده ايد
تا کنون دو مقام در وزن ۵۶- در استان کسب کرده ام

الگو شما در وزنه برداري کيست
نواب نصير شلال

وي که علاقه زيادي به اين رشته داشت ورزش را در کنار درس بسيار ارزشمند توصيف کرد و عدم داشتن امکانات ورزشي خصوصا سالن را يکي از دغدغه اي اصلي عنوان کرد.

وي گفت با پيشتکار و توکل برخدا و حمايت هاي ديگران ان شالله بتوانم در مسابقات در پيش رو بدرخشم و مدال هاي رنگارنگ را کسب کنم.

او که در حال بلند کردن وزنه بود عکس ما هم گرفته شد.


در لحظه خداحافظي بودم که نفر سوم هم از راه رسيد آنها که سه دوست صميمي با هم بودند او هم خود را ورزشکار خوب و موفق در اين رشته عنوان کرد که ايشان هم همچون دوستانش در مسابقات افتخاراتي داشت.


مصطفي بهرامي متولد ۱۳۸۰ بود که يک سال در اين رشته فعاليت ميکند و تاکنون دو مدال براي شهرستان به ارمغان آورده است

الگو شما در اين رشته کيست

نعيم سيلمانف اقلو

وي که پدر خود را مربي و مشوق اصلي خود ميداند دوست دارد در کنار درس اين ورزش را ادامه دهد و به بازيهاي استاني ،کشوري و آسيايي راه پيدا کند.
اين ورزشکار هم مثل ديگر دوستان مشکلات سالن ورزشي و امکانات را از مهم ترين دغدغه خود عنوان کرد.

وي در پايان از خانواده ،مربي و دبيران خود جهت حمايت و راهنمايي تشکر کرد و آماده تمرين شد.



در پايان بچه ها يک عکس يادگاري گرفتند و خداحافظي کردند.





انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۹:۵۳

26 Dec 2019