۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۲۰۸۹۸
کارشناس مسائل سياسي؛

فضایی ساخته اند تا غیرمسلمانان علیه مسلمانان وارد عمل شوند

کارشناس مسايل سياسي و عضو هيئت علمي دانشگاه با اشاره به حادثه تروریستی چپل هیل گفت: تلاش مذبوحانه غرب در سرپوش گذاشتن بر اتفاقات مذهبي ، ناشي از ضعف و ناتواني در برخورد با دنياي اسلام است
فضایی ساخته اند تا غیرمسلمانان علیه مسلمانان وارد عمل شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر دکتر عبدالرحمن معتمدي، مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار  گفت: حادثه "چَپِل هيل" يک برنامه و سناريوي کاملا از قبل طراحي و ساماندهي شده است که در سراسر دنيا در حال پياده سازي است که در طی آن ضمن اينکه در تلاش هستند با استفاده از اشکال مختلف و عملکرد طالبان، داعش و القاعده چهره اسلام را زشت جلوه دهند، قصد تحت فشار قرار دادن مسلمانان را هم دارند.

وي افزود: از سويي ديگر و با استناد به اين عوامل، غرب هيچ گاه نمي خواهد ادعاي ها و شعار هاي آزادي بيان و حقوق بشر را از صحنه جامعه پيرامون خود حذف کند و چنانچه حوادثي اعم از توهين روزنامه فرانسوي شارلي ابدو به اسلام و قتل سه دانشجوي مسلمان اتفاق بيفتد، به دليل مسايل امنيتي، در صدد سرپوش گذاشتن به اين حوادث هستند.

وي با اشاره به اينکه برنامه اسلام هراسي جزء برنامه هاي جدانشدني غرب و آمريکاست گفت: آن ها معتقدند چنانچه حوادثي از اين دست در کشورشان روي دهد، قطعا امنيت داخلي خود را تحت تاثير گذاشته، بنابراين هراس افکني و هراس انگيزي يکي از روش هاي جلوگيري از رشد و توسعه اسلام در جهان است.

عضو هيئت علمي دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: تلاش مذبوحانه غرب در سرپوش گذاشتن اتفاقات مذهبي ، ناشي از ضعف ناتواني در برخورد با دنياي اسلام است و قطعا محکوم به شکست است و مردم جهان بزودي متوجه قضاياي پشت پرده اينحوادث مي شوند و ديري نيست که دنياي اسلام، حقانيت خود را بيش از پيش به همگان اثبات کند.

معتمدي عنوان داشت: از حادثه اخير چپل هيل سه حالت را مي توان تصور کرد، در حالت اول اينکه فرد قاتل يکي از نيروهاي امنيتي دولت آمريکاست و با برنامه ريزي هاي دولتي قصد حمله به اين سه جوان مسلمان را داشته است، در حالت دوم و با استناد به اينکه قاتل در صفحه فيس بوک و سايت خود معاندت خود با اسلام را اعلام کرده و در اين خصوص توهين هاي بي شماري به اسلام داشته است، اذهان به اين مساله سوق داده مي شود که چرا اين فرد در فضاي پارک و تفريح به دانشجويان مسلمان سوء قصد مي کند، در حالت سوم و بر فرض اينکه اين حادثه شخصي بوده است، چرا از اظهار نظر رئيس جمهور و دولت آمريکا امتناع شده است.

وي اضافه کرد: اين ها يک فضايي را ساخته اند تا مردم غيرمسلمان عليه مسلمانان وارد حمله شده تا مسلمانان نتوانند جامعه خود را در امنيت ببينند. دولتمردان غرب با برنامه هاي سياسي و تجاوزگرانه، روح و روان مردم خود را گرفتار يک پريشانحالي کرده اند و فضاي ذهني مردم را در هيولاي فرضيه ذهن آور خود قرار داده و پيوسته مردم خود را در ترس نگه مي دارند تا از اين مسير به اهداف خود برسند.

اين استاد دانشگاه بيان داشت: اين که فردي اقدام به ترور و قتل مسلمانان در جامعه اي مي کند، خواه شخصي باشد و خواه حکومتي، عواقب آن بر عهده آن دولت و حکومت و رسانه هاي تحت نفوذ آنان خواهد بود و از آن جا که اين ها در يک شبکه بين الملل قرار دارند، اگر قرار است مسلماني آسيب ببيند، هيچ گونه حمايتي از او نخواهد شد و طبيعي است که نشان از آن دارد که هرگونه آزادي بيان و حقوق بشر آن ها از دست رفته و روبه نابودي است.

وي در پايان خاطر نشان کرد:با اقدامات سران و دولت هاي غربي، خوشبختانه روز به روز شمار منتقدان و معترضان سيستم حکومتداري غرب و آمريکا بيشتر مي شود و با اين شرايط و به فرمايش امام خميني(ره)، دين اسلام سراسر دنيار ا فرا خواهد گرفت و خداوند حافظ دين خود خواهد بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۷:۵۹

16 Jan 2020