۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۰۲۳
معاونت فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد

بيش از 36 برنامه در هفته بسيج در کوهرنگ اجرا مي شود

اجتماع بزرگ بسيجيان و هيئات مذهبي و اجتماع حماسي گردانهاي بيت المقدس با حضور بيش از يک هزار نفر، در روز 5 آذر برگزار مي شود.
بيش از 36 برنامه در هفته بسيج در کوهرنگ اجرا مي شود
به گزارش جهانبین، علي بدري فرد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: در روز 5 آذر که بعنوان روز بسيج مستضعفين در راه بيت المقدس نامگذاري شده اجتماع بزرگ بسيجيان و هيئات مذهبي و اجتماع حماسي گردانهاي بيت المقدس با حضور بيش از يک هزار نفر، برگزار مي شود.

بدري فرد افزود: در روز دوم آذر که با شعار بسيج، جوان، خودباوري نامگذاري شده است نشست روشنگري با موضوع ماهواره در مدارس برگزار مي شود تا نوجوانان و جوانان با آسيب هاي ماهواره آشنا شوند و کمتر به سوي نرم افزارهاي اجتماعي مضر در شبکه هاي اجتماعي بروند.

فرهنگي سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه گفت: برنامه هايي ديگري از جمله برگزاري کارگاه پيشگيري از اعتياد و سبک زندگي پروري و ازدياد فرزندان و ارتباط موثر در خانواده، ديدار با خانواده شهدا، غبارروبي گلزار شهدا، مسابقات تيراندازي و تنيس روي ميز، برگزاري نمايشگاه فرهنگي بسيج با موضوع بسيج، محفل انس و خاطره گويي رزمندگان و افتتاح سوله 9 دي بخش بازفت از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان کوهرنگ مي باشد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۶:۲۲

8 Feb 2020