۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۸۰۹۰

داعش چهارمین گروگان غربی خود را سر برید+فیلم

گروه تروریستی داعش روز جمعه با پخش تصاویری ویدئویی از بریده شدن سر آلن هنینگ امداد گر و چهارمین گروگان انگلیسی خبرداد.
داعش چهارمین گروگان غربی خود را سر برید+فیلم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش اعدام آلن هنینگ را پاسخی به حملات هوایی انگلیس به پایگاه های خود درعراق اعلام و تهدید کرد پیتر کاسیگ دیگرگروگان آمریکایی، قربانی بعدی خواهد بود.

این گروه در تصاویر ویدئویی با عنوان " نامه ای دیگر به آمریکا و هم پیمانانش " که در پایگاه های اینترنتی حامیان گروه های افراطی منتشرشده است، اعلام کرد: خون آلن هنینگ بر گردن پارلمان انگلستان است که به نفع حمله به ما در عراق رای داده است.

سپس یک فرد مسلح نقاب دار عضو این گروه درست مانند ۳ گروگان سابق که ۲ تن از آنها آمریکایی و یکی از آنان انگلیسی بود، سر هنینگ را از تنش جدا کرد.

در این تصاویر داعش گزیده ای از خبرها را به زبان انگلیسی پخش می کند که از تصویب طرح حمله هوایی به داعش در عراق توسط پارلمان انگلیس خبر می دهد، سپس هنینگ را درست مانند قربانیان سابق نشان می دهد که در یک منطقه صحرایی در برابر جلاد نقاب دار خود و در حالی که لباسی نارنجی بر تن دارد، بر زمین زانو زده است.

در این نوار جلاد نقاب دار داعش با لهجه انگلیسی دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان را خطاب قرار می دهد.جلاد خطاب به کامرون میگوید: کامرون ! خون دیوید هاینز بر گردن توست و الن هنینگ نیز کشته خواهد شد و خونش بر گردن پارلمان انگلستان است.

داعش در پایان این تصاویر، پیتر کاسیگ را در حالی که در برابر جلاد نقابدارخود زانو زده است، نشان می دهد و جلاد خطاب به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا می گوید: اوباما تو بمباران هوایی را به شام آغازکردی و هنوز خانواده های ما هدف قرار می گیرند؛ از این رو ما نیز به گردن زدن شهروندانت ادامه خواهیم داد.

کاسیگ ۲۴ ساله که امدادگر بود چندی پیش در سوریه مفقود شده بود.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۴۸

16 Jan 2020