۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۶۱۲۷
در دریاچه شلمزار:

کانون گردشگری امام رضا(ع) برای گردشگران محیطی دلنشین ایجاد کرده است

کانون فرهنگی گردشگری امام رضا علیه السلام از ابتدای تابستان به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و بهبود شرایط فرهنگی دریاچه ی شلمزار در این محل مستقر شده است.
کانون گردشگری امام رضا(ع) برای گردشگران محیطی دلنشین ایجاد کرده است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار کانون فرهنگی گردشگری امام رضا علیه السلام با هدف اقامه ی نماز جماعت در محل دریاچه ی شلمزار در کنار این مکان گردشگری تشکیل و از ابتدای تابستان در این محل مستقر شده است.

مسئول کانون گردشگری امام رضا علیه السلام در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار هدف از استقرار کانون گردشگری امام رضا علیه السلام در کنار دریاچه ی شلمزار را ایجاد امنیت روانی برای خانواده ها، انجام فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی، بزرگداشت مناسبت ها و روزهای ملی و مذهبی برشمرد و افزود: این کانون که با نام مبارک امام رضا علیه السلام مزین شده است از ابتدای تابستان تا ۱۰مهر سال جاری در کنار دریاچه ی شلمزار مستقر است و یکی از مهمترین فعالیت هایش اقامه ی نماز در کنار این دریاچه ی طبیعی و زیباست.

حجت الاسلام صابری گفت: استقبال بی نظیر مردم از اقامه ی نماز هنگام افطار و همچنین افزایش جمعیت خانواده ها در کنار دریاچه شلمزار ما را برآن داشت که در سال های آینده نیز این طرح را اجرا نمائیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۳:۱۴

13 Jan 2020