۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۳۴۶۳
یک سوزن به خودمان...

گردشگرانی که امسال هم رضایت چندانی از محل های سیاحتی شهرستان کوهرنگ نداشته اند

با وجود حضور گسترده مسافران نوروزی در شهر چلگرد می طلبد تا مسئولین شهر بیش از سایر روزهای سال تلاش و همت خود را به کار بسته و از بروز هر گونه نارضایتی میهمانان نوروزی جلوگیری کنند .
تعطیلات نوروز از روزهایی است که شهرستان کوهرنگ جمعیت انبوهی از مسافران نوروزی را میزبانی می کند و این مسئله مهم همت بیش از پیش مسئولان را طلب می کند تا با رفع مشکلات و مسائل آزار دهنده ، سفر بهاری همه میهمانان نوروزی این شهرستان را خاطره انگیز کنند .

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، از خیلی وقت ها تنها چیزی که میهمانان و مسافران زیادی را به این شهر زیبا سرازیر می کرده طبیعت زیبا و خداوندی آن بوده که با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کرده است .

از همه این ها که بگذریم باید گفت انصاف ندانسته ایم تا همه مشکلاتی را که در این چند روزه و از زبان مهمانان نوروزی شنیده ایم بدون پاسخ رها کنیم .
 خبرنگار ما با چند خانواده که کوهرنگ را مقصد سفرهای نوروزی خود قرار داده اند مصاحبه ای ترتیب داد است.
خانواده تبریزی که برای اولین ار به چلگرد سفر کرده اند در گفتگو با کوهرنگ خبر اظهار داشتند: با وجود حضور گسترده مسافران نوروزی در شهر چلگرد می طلبد تا مسئولین شهر بیش از سایر روزهای سال تلاش و همت خود را به کار بسته و از بروز هر گونه نارضایتی میهمانان نوروزی جلوگیری کنند .

گردشگر اصفهانی هم با اشاره به کمبود فضای اشتراحت و امکانات بهداشتی گفت: با وجود اینکه پارسال هم به این شهر سفر داشته ایم، متاسفانه کیفیت امکانات و تجهیزات اقامتی، بهداشتی و تفریحی سیار پایین است.


یک از اهالی شهر چلگرد هم گفت:شهرداری چلگرد که می بایست در ایام تعطیلات با ایجاد انواع خدمات رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی بیشتر، فضای مناسب و ایمن در محل های اسکان و پارکها ، بهسازی سطح خیابان ها ، رسیدگی به فضای سبز و زیباسازی شهر در رضایت هر چه بیشتر مهمانان نوروزی تلاش می کرد این در حالی است که گویی در این ایام به برخی کارمندان و کارگران خود استراحت داده است .


یکی از مسئولین پیشین شهرستان هم، که موقعیت زمانی تعطیلات نوروزی را فرصت و زمان فعالیت و تلاش شهرداری در جهت خدمات دهی به مهمانان نوروزی می دانست تصریح کرد : متاسفانه شهرداری لالی هم در این ایام با توجه به مشکلات زیادی که در سطح شهر داشتیم در رفع بسیاری از این مشکلات ناتوان بوده است .

خبر ها حاکی از آن است که علاوه بر مشکلات کمبود سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر ، مشکلات فراوان خیابان ها و کوچه های درون شهری این بار تعطیلی رسیدگی به فضای سبز و زیباسازی فضای سبز میادین و بلوارهای مرکز شهر معضل جدیدی است که شهرداری چلگرد با آن دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد مجموعه شورای شهر و شهرداری چلگرد باید به  توسعه و عمران شهری تسریع بخشد  .
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۴۰

12 Jan 2020