۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۳۴۵۶

اعزام 5 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در تعطیلات نوروز

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیای از اعزام 5 گروه جهادی از دانشگاه های سراسر استان به مناطق محروم در تعطیلات نوروز خبرداد.
اعزام 5 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در تعطیلات نوروز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، احمد راستینه با اعلام این خبر در گزارشی از روند فعالیت گروه های جهادی دانشجویی استان، افزود: گروه جهادی شهید خرازی دانشگاه علمی کاربردی استان از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۲ به مدت ۱۵ روز در منطقه پشت کوه فلارد لردگان در عرصه های عقیدتی و فرهنگی مشغول به خدمت رسانی می باشد.

وی گفت: گروه جهادی شهید همت دانشگاه پیام نور شهرکرد از تاریخ یکم فروردین ۹۳ به مدت ۱۳ روز در منطقه پشتکوه فلارد لردگان در عرصه های آموزشی و عقیدتی و عمرانی مشغول فعالیت هستند.

راستینه تصریح کرد: گروه جهادی شهید شاهمرادی از تاریخ ۲ فروردین ۹۳ به مدت ۶ روز در منطقه مشایخ شهرستان کیار در عرصه های آموزشی و عقیدتی و فرهنگی در حال فعالیت هستند.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیای اظهار کرد: گروه جهادی رهروان حضرت فاطمه(س) از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور اردل از تاریخ ۵ فروردین ۹۳ در منطقه دیناران شهرستان اردل در زمینه های آموزشی و عقیدتی و فرهنگی فعالیت می کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: گروه جهادی از تبار آسمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از تاریخ ۴ فروردین ۹۲ به مدت ۱۲ روز در منطقه امامزاده شاهزاده قالب استان کهکلویه و بویر احمد در زمینه های آموزشی، عقیدتی و فرهنگی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۳۹

6 Jan 2020