۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۱۳۳۶۷

900 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۰۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی استان است.
900 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری است
علیرضا کریمیان در گفت‌و‌گو با جهانبین‌نیوز اظهار کرد: برای نوروز امسال، ۱۲۶ مدرسه، هفت خانه معلم، خوابگاه سازمان دانش‌آموزی و دبیرستان شاهد و در مجموع ۹۳۲ کلاس درس و اتاق برای خانواده‌های فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف مهم ما ارتقای کیفیت و ارائه خدمات ویژه در ایام نوروز به فرهنگیان مهمان استان است، اظهار کرد: در حال حاضر سه درصد از اتاق‌ها با کیفیت ویژه، ۳۳ درصد درجه «الف»، ۳۹ درصد درجه «ب» و ۱۵ درصد با درجه «ج» آماده پذیرایی از خانواده فرهنگیان است.

کریمیان تصریح کرد: از سوی آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی با نصب بنر، پلاکارد در ابتدای ورودی شهرها و میادین در راستای راهنمایی مهمانان فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای بهینه طرح و فراهم کردن امکانات، ایجاد امنیت لازم و جلوگیری از هرگونه حوادث و خطرهای احتمالی هماهنگی‌های لازم میان ستادهای استانی با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی، برپایی نماز جماعت و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی استان از جمله امکاناتی است که در پایگاه‌های اسکان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۳:۲۹

16 Jan 2020