۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۱۳۳۴۳

آمادگی کامل شهرستان کوهرنگ برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان کوهرنگ از آمادگی کامل شهرستان کوهرنگ برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: همه امکانات مهیاست.
آمادگی کامل شهرستان کوهرنگ برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی
                                                                                                                                              به گزارش جهانبین نیوز، مرتضی زمانپور گفت: شهرستان زیبای کوهرنگ با کلیه امکانات و اکیپ های مختلف از مهمانان در ورودی های مختلف شهرستان کوهرنگ آماده است.

وی گفت:با سه هتل مجهز و زیبا با کلیه امکانات رفاهی با 120 تخت و خانه معلم با 30 تخت و 50 کلاس در قالب 6 آموزشگاه در بخش خوابگاهی و استراحت خدمات دهی می کنند.

زمانپور در مورد مراکز درمانی و پزشکی گفت: مرکز درمانی چلگرد،صمصامی،چمن گلی در سه بخش مرکزی و صمصامی و بازفت شبانه روزی آماده هستند،ضمن اینکه هلال احمر هم با سه پایگاه کوهستان چلگرد و امداد جاده ای دشت زری و امداد جاده ای بازفت هم در امر امداد رسانی آماده هستند.

زمانپور با اشاره به مناطق دیدنی کوهرنگ گفت: نقاط گردشگری شامل چشمه دیمه،آبشار شیخ علیخان،آبشار کوهرنگ،چشمه کوفی صمصامی،رودخانه های زیبای دواب صمصامی و بازفت،جنگلهای بازفت و مناطق بکر و طبیعی شهرستان از جمله مناطقی هستند که مهمانان می توان با دیدن آنها خاطره ماندگاری برای خود و خانواده به یادگار داشته باشند.

زمانپور در پایان پیش بینی کرد در ایام تعطیلات بیش از 300 هزار نفر از شهرستان کوهرنگ بازدید کنند.

انتهای پیام/خ ز/

مرجع : کوهرنگ خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۰۰

16 Jan 2020