۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۳۲۹۱

آمادگی اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان فارسان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان از آمادگی این مدیریت جهت اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان و خانه معلم فارسان خبر داد.
آمادگی اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، احمد اسکندری مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش فارسان اظهار نمود، این مدیریت به منظور تکریم فرهنگیان عزیز سراسر کشور که در نوروز ۹۳ به استان چهارمحال وبختیاری و شهر فارسان سفر خواهند نمود ، با تجهیز ویژه ۷ مدرسه در قالب ۴۱ اتاق و ۱۵ سوئیت مجهز خانه معلم برای میزبانی از میهمانان فرهنگی و خانواده های عزیز آنان آماده پذیرش و ارائه خدمات ویژه است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته ۵۱۳ از مسافرین نوروزی در مدارس شهرستان اسکان یافتند که امیدواریم با ظرفیت پذیرش ۲۰۰۰ نفری امسال شاهد حضور بیشتر مهمانان عزیز از سرتاسر کشور باشیم. وی تاکید کرد:مسافران نوروزی جهت اسکان در مدارس و خانه معلم میتوانند در ایام تعطیلات نوروزی با مراجعه به ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان فارسان ( مدیریت آموزش وپرورش شهرستان فارسان ) از امکانات این مدیریت استفاده نمایند.

اسکندری همچنین در خصوص امکانات رفاهی این مراکز گفت: مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران در نوروز به فرش، یخچال، آشپزخانه و حمام مجهز شده اند و مسافران نوروزی میتوانند از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین از این امکانات استفاده نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان افزود:از زیباترین چشم­اندازهای طبیعی شهرستان فارسان می­توان به چشمه پیرغار، سراب باباحیدر و چشمه قلعه فارسان اشاره نمود. این فضاها به دلیل وجود چشمه­های پرآب و طبیعت بکر و زیبا به عنوان کانون های گردشگری طبیعی شهرستان به شمار می­آیند. از جمله جاذبه­‌های تاریخی و زیارتی شهرستان نیز می­توان قلعه تاریخی سردار اسعد بختیاری در شهر جونقان و امامزاده سید سعید چلیچه و امامزاده سید ميراحمد در شهر باباحیدر اشاره كرد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۹:۴۲

26 Dec 2019