۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۱۳۲۲۴

آمادگی 37گروه راهداری در تعطیلات نوروزی

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان از برقرار ۳۷ اکیپ راهدار خانه به صورت شبانه روزی در ایام نوروز خبر داد.
آمادگی  37گروه راهداری  در تعطیلات نوروزی
به گزارش خبرنگار جهانین نیوز،  علی علیخانی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال۹۳، ۳۷ اکیپ به صورت شبانه روزی در سراسر استان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
علیخانی، نصب و تکمیل علائم ایمنی در سطح جاده ها، خط کشی و لکه گیری آسفالت جاده ها و توقف تمامی پروژه های حاشیه راه های مواصلاتی را از جمله اقداماتی دانست که جهت تهسیلات سفرهای نوروزی در استان توسط این اداره کل در حال انجام است.

وی، مهم ترین پروژه های در دست اجرا در حوزه راه سازی را مربوط به مرکز استان برشمرد و اظهار کرد: چهارخطه شهرکرد- بن –سامان، جاده ارتباطی شهرکرد- بروجن- لردگان- مسجد سلیمان، راه مواصلاتی شهرکرد-سامان، جاده بروجن-مبارکه و چهارخطه شهرکرد-شلمزار – ناغان از جمله پروژه های مهم در دست اجرا هستند.
علیخانی اظهار کرد: از ۸۰۰نقطه پر حادثه استان حدود ۹۰ نقطه از اهمیت خاصی برخوردار هستند و بر اساس اعتبار سالیانه هر ساله تعداد۲۳۰ نقطه رفع خطر می شوند.

علیخانی خاطر نشان شد: فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی بروجن و تحویل ۲هزار مسکن مهر به متقاضیان، از جمله پروژه هایی هستند که در سال ۹۳ به بهربرداری می رسند.

وی با گلایه از برخی اتحادیه های تعاونی تصریح کرد: این اتحادیه ها در ارائه خدمات رسانی به همشروندان عزیر در شهرک منظریه شهرکد ضعیف عمل کرده اند.
مدیر کل راه و شهر سازی استان اذعان کرد: خدمات رسانی به نحوی شایسته ای به شهروندان منظریه داده نشده و بسیاری از واحد ها مسکونی آن فاقد برق، گاز و آب هستند.

وی در پایان پیشرفت راه آهن استان را ۷۵ درصد برشمرد و گفت: فاز دوم راه آهن شهرکرد-اصفهان- خوزستان از اهمیت بیشتری نسبت به فاز راه آهن سفید دشت- شهرکرد برخوردار است و هم اکنون در دست مطالعه است.
انتهای خبر/م

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۴:۴۵

30 Dec 2019