۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۲۱۷۷
حجت الاسلام نیک‌نام:

ایمان راسخ، بصیرت، اقدام و ایستادگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران توانست همه شرایط اعم از ایمان راسخ، بصیرت، اقدام و ایستادگی را فراهم کند زیرا راهنمای صادق و ماهری همچون امام خمینی (ره) داشت که فقیهی آگاه به مسائل جهان، بریده از مطامع، منافع مادی، شخصی و آگاه به کتاب و سنت بود.
ایمان راسخ، بصیرت، اقدام و ایستادگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، حجت‌الاسلام صادق نیک نام در جمع بسیجیان و نمازگزاران روستای کاکلک پس از اشاره به صفات ارزشمند امام علی (ع) اظهار داشت: ايمان هر حقيقتى كه داشته باشد با ساحتى از انسان در ارتباط است كه «قلب» نام گرفته است. مقر ايمان، قلب است و تا قلب به روى چنين حقيقتى گشوده نشده يا آن را در خود قرار نداده باشد، ايمان حاصل نشده است.

حجت الاسلام نیک نام افزود: اسلام به هیچ وجه با کفر سازش ندارد و اگر کسی می خواهد رشد و تعالی یابد باید پشت به طاغوت کند واین فریاد امام(ره) و مقام معظم رهبری است که با پشت کردن به آمریکا می توان رشدکرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) افزود: ایشان در سخنرانی خود فرموده اند، انقلابی که ما به وجود آوردیم به خاطر انقلابی بود که در درون ما رخ داد. جوانان ما وقتی هوای نفس خود را زیر پا گذاشتند،انقلاب صورت گرفت.

مبلغ دینی در روستای کاکلک بیان کرد: طاغوت وبت امروز ما امریکا است و اگر گردنمان را جلوی امریکا خم نکینیم این بت را کنار گذاشته ایم ما قبل از انقلاب به غرب چنگ می زدیم چون فلج بودیم.

وی در پایان سخنان خوداظهار کرد:این انقلاب امانتی است که با تقدیم خون هزاران شهید به دست ما رسیده است و برای محفوظ ماندن از حمله دشمنان اسلام باید به رهبری ولایت فقیه، امام خامنه ای(مدظله العالی) تکیه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۴۹

28 Dec 2019