۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۵۱۷۴۳
قهرمان رقابت‌هاي جهاني کونگ فو؛

تا پاي جان پاي اعتلاي پرچم کشورم هستم

يوسف همتي گفت:همان گونه که در مسابقات جهاني با افتخار پرچم کشورم را برافراشتم تا پاي جان براي حفظ حرمت پرچم کشورم و اعتلاي آن تلاش خواهم کرد .
تا پاي جان پاي اعتلاي پرچم کشورم هستم
 يوسف همتي از ورزشکاران شهرستان اردل قهرمان رقابت‌هاي جهاني کونگ فو در ترکيه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار کرد:11 سال است که در رشته کونگ فو فعاليت ميکنم و تا کنون 15 مقام استاني 3مقام کشوري و يک مقام جهاني کسب کردم.

همتي با اشاره به وقايع تلخ اخير و ايجاد آشوب و ناامني و اهانت به ساحت برخي مقدسات از جمله پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران افزود:هتک حرمت پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان قابل پذيرش نبوده و اهانت به تماميت ملي و آرمان هاي خون صدها هزار شهيد به پاي پرچم مقدس کشور ماست.

وي با اشاره به پشت پرده هاي خارج از کشور در توهين به پرچم کشور افزود: همان گونه که در مسابقات جهاني با افتخار پرچم کشورم را برافراشتم تا پاي جان براي حفظ حرمت پرچم کشورم و اعتلاي آن تلاش خواهم کرد .

مسابقات جهاني کونگ‌فو از 15شهريورماه به ميزباني ترکيه آغازشد که يوسف همتي در وزن 83  کيلوگرم رده سني بزرگسالان با همراهي اعضاي تيم ملي عازم ترکيه شد و مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۷:۵۴:۴۹

1 Oct 2022