۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۵۰۱۰۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه خطیر پاسداران است

سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت:حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه خطیر پاسداران بوده که با با حماسه آفرینی و فداکاری های زیادی صورت گرفته است.
حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه خطیر پاسداران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سوم شعبان، روز ولادت بزرگ مردي است که براي پاسداري از اسلام ناب محمدي همه چيز خود را فدا کرد و به همين مناسبت اين روز در تقويم با نام روز پاسدار نامگذاري شده است.

 سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سپاه پاسداران از زماني که در دفاع مقدس با دستور حضرت امام(ره) تاسيس  و وظيفه آن بر اساس قانوس اساسي حفظ و حراست از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن عنوان شد با حماسه‌‌‌آفريني‌ها و فداکاري‌هاي زيادي از سوي بچه‌هاي سپاه و بسيج همراه بود که شايد به دليل تقارن اين امر با صفات حضرت سيدالشهدا(ع) که براي پاسداري از اسلام ناب محمدي همه چيز خود را گذاشت اين روز به نام روز پاسدار ثبت شده است .

وی تصریح کرد: اين نامگذاري بار مسوليت همه پاسداران را زياد کرده و اميدواريم شايسته همه القابي که در اين رابطه به ما مي دهند قرار بگيريم.

موسوی ادامه داد: رسالت سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب و پاسداري از تداوم انقلاب اسلامي است.

وی اذعان داشت: پاسداران ادامه دهنده راه حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) در دفاع از آموزه‌هاي اسلامي و انقلابي هستند و اين مسير را با قدرت ادامه مي دهند.


موسوی خاطر نشان کرد: توصيه‌ي من به آحاد مردم و به خصوص افراد سپاه ، بسيج و دستگاه‌هاي دولتي اين است که فرمايشات رهبر انقلاب  را در دستور کار خود قرار دهند و اميدوارم همه‌ي جوانان نسبت به دسيسه‌هاي دشمن آگاه باشند و انشاا.. به برکت خون شهدا و فضل خداوند بتوانيم پاسدار و ميراث‌دار خوبي براي شهدا و ارزش هاي نظام و انقلاب و سرباز خوبي براي رهبري و حضرت صاحب الزمان(عج) باشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۰:۲۷

6 Mar 2022