۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۸۷۰۳
جانباز و يادگار هشت سال دفاع مقدس:

مسئولين همانند مردان ميدان دفاع مقدس عمل کنند

حسن نصيري گفت:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تمام تلاششان اين بود تا به تکليف خود عمل کنند تا فرمان امام خميني(ره) در زمين نماند و اینگونه کمر دشمن را شکستند لذا براي شکست دشمن و پيروزي در تمامي ميادين امروز مسئولين ما بايد گوش به فرمان رهبري باشند و همانند مردان ميدان دفاع مقدس عمل کنند .
مسئولين همانند مردان ميدان دفاع مقدس عمل کنند

حسن نصيري جانباز 25 و يادگار هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  با گراميداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و جنگ تحميلي افزود: تقويت خودباوري، اتکاء به داخل، اعتماد به نفس و قدرتمند شدن اسلام و انقلاب از مهمترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس براي ملت بزرگ ايران اسلامي است.

نصيري افزود:دفاع مقدس از دوران هاي پرافتخار در تاريخ انقلاب اسلامي در کشور است که مردم متدين، غيور، ايثارگر و شجاع ايران اسلامي با کمترين امکانات و تجهيزات در برابر دنياي استکبار ايستاده و دشمن تا دندان مسلح را با نيروي ايمان و تقوا و مجاهدت به زانو درآوردند.

وي اظهار کرد:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تمام تلاششان اين بود تا به تکليف خود عمل کنند تا فرمان امام خميني(ره) در زمين نماند و اينگونه کمر دشمن را شکستند لذا براي شکست دشمن و پيروزي در تمامي ميادين امروز مسئولين ما بايد گوش به فرمان رهبري باشند و همانند مردان ميدان دفاع مقدس عمل کنند .

اين رزمنده 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز جامعه نيازمند به بازگشت به الگوي مديريت دوران دفاع مقدس است چرا که کشور تازه انقلاب کرده در مقابل دنيا ايستادگي کرد و توانست از پس تهديدها به خوبي برآيد.

نصيري خاطرنشان کرد: اميدوارم هميشه ادامه دهنده راه شهيدان باشيم و در قيامت بتوانيم از عملکرد خود دفاع کنيم و شرمنده نباشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۶:۲۴

28 Sep 2021