۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۶۰۱۰
تحليلگر مسائل سياسي؛

راه حل برون رفت از مشکلات اقصادي مديريت جهادي است

تحليلگر مسائل سياسي گفت: مسئولين تفکر و مديريت جهادي و انقلابي را پيش بگيرند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم مديريت جهادي نه مديرت سياسي است.
راه حل برون رفت از مشکلات اقصادي مديريت جهادي است
دکتر خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي  در ديدار رؤساي سه قوه و ديگر اعضاي شوراي‌ عالي هماهنگي اقتصادي گفت: همان طور که مقام معظم رهبري در اين ديدار فرمودند" ما ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي فراواني براي بي‌اثر کردن تحريم‌ها داريم، به شرط آنکه بخواهيم و همت کنيم و به دل مشکلات برويم" لذا  براي مقابله با تحريم، راهي جز توجه به نيروها و توليد داخلي نداريم و نبايد به آمريکا اعتماد کرد زيرا تا زماني که روحيه استکباري دارد، سازش مردود بوده و منطقي نيست چراکه با استکبار نمي‌توان سازش کرد.

خدادادي با اشاره به عوامل افول اقتصادي آمريکا اظهار داشت: اين کشور مانند سابق ديگر يک ابرقدرت نيست و با ظهور قدرت هاي آسيايي اقتصاد اين کشور دچار مشکل شده است، در مسئله کرونا مشاهده کرديم که حتي توانايي تهيه ماسک را هم بدون کمک چين ندارند.

وي با بيان اينکه مسئولين  تفکر و مديريت جهادي و انقلابي را پيش بگيرند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم مديريت جهادي است نه مديرت سياسي گفت: مسئولان و مديران کشور بايد همگام با ولي فقيه حرکت کنند و از همه توان و ظرفيت داخلي در جهت پيشرفت کشور بهره گيرند.

تحليلگر مسائل سياسي تاکيد کرد: در اين شرايط با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري ما نيز بايد به کمک همنوعان خود بشتابيم و به هر گونه که مي‌توانيم با آنها همياري و همدلي کنيم و نگذاريم که شرايط سخت اقتصادي بيماري را بر مردم ما سخت‌تر کند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۰:۲۷

26 Nov 2020