۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۹۵۳
يکي از فارغ التحصيلان بيکار شهرستان اردل :

آمار و ارقام دادن مشکلات جوانان را حل نمي کند/مسئولين فقط وعده مي دهند

مسئولين به جاي وعده هاي سرخرمني و آمار و ارقام دادن براي رفع مشکل بيکاري جوانان که به بزرگترين معضل تبديل شد چاره اي بجويند.
آمار و ارقام دادن مشکلات جوانان را حل نمي کند/مسئولين فقط وعده مي دهند
مهدي نصيري يکي از فارغ التحصيلان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:بيکاري جوانان و بالا بودن تعداد متقاضيان کار در گروه سني زير ۳۰ سال، امروز به معضلي بزرگ در چهارمحال و بختياري تبديل شده است که در برخي از شهرستان‌هاي بخصوص اردل بسيار قابل لمس و درک است.

نصيري اظهار کرد:نرخ بيکاري شهرستان اردل از دريگر شهرستان هاي استان بيشتر است. با وجود اينکه شهرستان اردل يکي از شهرستانهاي توانمند استان درهمه بخش‌هاي اقتصادي به ويژه بخش کشاورزي است اما همچنان نرخ بيکاري شهرستان بالاتر از ديگر شهرستان هاي استان است.

وي افزود:کشاورزي مهمترين عامل در ايجاد اشتغال پايدار در شهرستان اردل است و چنانچه مسئولان بتوانند برنامه ريزي بهتري در بخش کشاورزي داشته باشند، بي شک مي توان با استفاده از اين پتانسيل بخش مهمي از آمار بيکاري را در اين شهرستان پايين آورد.

وي اظهار داشت: چرا کسي صداي ما بيکاران جامعه را نمي شنود؟ همه ما با انگيزه بسيار در پي ادامه تحصيل بوديم اما پس از گذران دوران تحصيل بايد از بيکاري رنج ببريم.

نصيري که کارشناس برق است، افزود: متأسفانه چند سالي که مدرکم را گرفتم اما در شهرستان اردل فقط وعده هاي توخالي مسئولين را شنيديم و اميدواريم مسئولين براي حل مشکلات جوانان شهرستان چاره اي بجويند.

وي بيان کرد:چرا دولت براي معضل بيکاري جوانان چاره انديشي نمي‌کند؟ تا کي بايد شاهد بيکاري جوانان باشيم؟ آنان به خاطر بيکاري و ناتوان ماندن درتأمين هزينه‌هاي مادي نمي‌توانند ازدواج کنند و تشکيل خانواده دهند.

نصيري گفت:نبود کار در شهرستان اردل باعث گرايش جوانان بسياري به سمت اعتياد شد اما مسئولين فقط امار مي دهند که مشکل بيکاري نيست .

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۲:۳۵

27 Dec 2019