۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۷۲۱۱
رزمنده بسیجی:

بسيج قلب تپنده ايران است

رزمنده بسیجی شهرستان اردل گفت:بسيجيان فرشتگان امن حرم الهي هستند و امروز با درايت رهبري دشمن را در تمامي عرصه ها به زانو در آوردند.
بسيج قلب تپنده ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حسين ظفري فرمانده بسيجي ۵۰ ساله پايگاه مقاومت بسيج امام محمد باقر(ع) روستاي دوازده امام است که امسال به همت همه ي بسيجيان پايگاه اش عنوان برترين پايگاه بسيج را در شهرستان کسب کرده است.
به همين بهانه گفتگوي اختصاصي با اين بسيجي نمونه انجام داده ايم تا بايشتر با او آشنا شويم.

ازچه سالي عضو بسيج شده ايد؟
از ۱۷ سالگي عضو سازمان بسيج مستضعفين شده ام و در ۱۹ سالگي به جبهه حق عليه باطل اعزام شدم و بعد از پايان جنگ تحميلي تا کنون به عنوان فرمانده پايگاه بسيج امام محمد باقر(ع) روستاي دوازده امام از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل منصوب شدم.


چه فعاليت هايي در اين پايگاه بسيج انجام و موجب برگزيده شدن شما به عنوان برترين پايگاه شد؟
برگزاري يادواره شهدا، برگزاري رزمايش، برپايي نمايشگاه و دستاوردهاي بسيجيان باحضور مسولين استاني، ديدار با خانواده شهدا، برپايي حلقه هاي صالحين، برگزاري مراسم در مناسب هاي سال و … .

طرح حلقه هاي صالحين چه تاثيري در پايگاه شما داشته است؟
حلقه هاي صالحين يکي از طرح هاي ارزشي در جهت تعليم و تريت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه است که ما نيز در همين راستا با تشکيل و کيفي سازي حلقه هاي تربيتي صالحين پايگاه توانستيم گام هاي ارزشمندي براي رشد تربيتي اعضاي پايگاه برداريم.

چه توصيه اي به بسيجيان داريد؟
بسيجيان با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري هميشه در راستاي تحقق انديشه و تفکر بسيجي گام بردارند چرا که نياز امروز جامعه ما تفکر بسيجي براي خروج از مشکلات و حرکت در مسير رشد و توسعه ي همه جانبه است.

سخن پاياني:

در پايان لازم ميدانم از اعضاي شورا، معاونين پايگاه و عزيزان بسيجي که اين حقير را در پيشبرد اهداف بسيج ياري کرده اند، تقدير و تشکر کنم.

تا آخرين نفس و قطره خون با الگو گيري از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري از ميهن عزيزمان در همه ي عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهيم داد.

اين رزمنده ۸ سال دفاع مقدس با بيان اينکه بسيج قلب تپنده ايران است افزود: بسيج امروز با درايت رهبري دشمن را در تمامي عرصه ها به زانو درآورده و موفقيت رزمندگان در کشورهاي لبنان، فلسطين، سوريه و عراق در مقابله با گروه هاي تروريستي چون داعش، به دليل الگو گرفتن از روحيه بسيجي ملت ايران است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۶:۱۸

29 Dec 2019