۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۴۷۳۷
کارشناس مسائل سياسي در اردل:

هدف اصلي سفر ترامپ به عربستان اختلاف‌افکني بين مسلمانان است

کارشناس مسائل سياسي در اردل گفت: ترامپ در سفر خود به عربستان به دنبال اهدافي بود اما مهمترين هدفي که آمريکاي جنايتکار در اين ديدار اختلاف افکني بين مسلمانان است.
هدف اصلي سفر ترامپ به عربستان اختلاف‌افکني بين مسلمانان است
به گزارش جهانبین نیوز، سجاد رئيسي اردلي کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به سفر اخير ترامپ به عربستان گفت: نخستين سفر رسمي رئيس جمهور آمريکا به سه کشور تحت عنوان وحدت اديان به عربستان، اسرائيل و واتيکان انجام شد که عمده اين مسافرت و سر و صداي اين سفر به عربستان بود.

رئيسي با بيان اينکه ترامپ در نطق تبليغاتيش خود اعلام کرد ما به هيچ چيز جز منافع آمريکا فکر نمي‌کنيم، بیان داشت: ترامپ در زمان تبليغات گفت که عربستان گاو شيردهي است که دلارهاي فراواني دارد، بايد دلارهاي او را از او بگيريم و بعد که دلارها تمام شد سر او را ببريم و ذبحش بکنيم، نخستين سفر رفت و با دست پر هم برگشت، معاهده‌هاي ۴۸۰ ميليارد دلاري کم نيست.

وي اظهار کرد: نجات آمريکا از ورشکستگي نخستين هدف ترامپ از سفر به عربستان بود، هدف بعدي تصويب تحريم‌هاي جديد عليه جمهوري اسلامي ايران بود که کم‌ و بيش درباره آن شنيده‌ايد و هدف سوم که از مهمترين اهداف دولت جنايتکار امريکاست اخلاف بين مسلمانان است که اولين حرکت آن زنداني کردن شيخ عيسي قاسم در بحرين و کشتار مسلمانان اين کشور بود.

رئیسی با اشاره به کلام امام خميني (ره) ادامه داد: امام بارها فرمودند؛ "آمريکا براي نابودي شما هر روز نقشه مي‌کشد"، امروز بايد هوشيارتر باشيم چراکه دشمن اصلي ايران که آمريکاي جنايتکار است روز به روز براي نابودي ايران اسلامي و جهان اسلامي طرح ها و نقشه هايي مي کشد و ما با پيروي از ولايت و وحدت و اتحاد اين نقشه هاي شوم را برملا خواهيم کرد و روزي مي رسد که پرچم حق و عدالت در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۲۶

28 Dec 2019