۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۳۹۲۸
امام جمعه شلمزار:

انتخابات نمايش اقتدار نظام/ کانديداهاي مورد تائيد شوراي نگهبان را تخريب و تحريف نکنيم

امام جمعه شلمزار در آستانه ثبت نام نامزدهاي کانديداتوري رياست جمهوري در زمينه اهميت انتخابات و مهمترين خصوصيت هاي کانديداهاي اصلح مطالبي را بيان نمود.
انتخابات نمايش اقتدار نظام/ کانديداهاي مورد تائيد شوراي نگهبان را تخريب و تحريف نکنيم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سلطان‌زاده امام جمعه شلمزاردر گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار اظهار کرد: انتخابات يکي از مهمترين اتفاقاتي است که از بدو تاسيس جمهوري اسلامي ايران تاکنون منشا برکات بسياري در کشور ايران شده است و فرصتي برابر را براي همه مردم ايجاد کرده است که بتوانند در تعيين آينده و سرنوشت خود سهيم باشند.

وي گفت: اگر از نتایج بدست آمده در انتخابات ادوار گذشته چه در مجلس شوراي اسلامي چه در انتخابات رياست جمهوري، چه در مجلس خبرگان و چه در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا صرف نظر کنیم، اما آنچه مهم است حضور پررنگ و حداکثري مردم در اين واقعه مهم است که نشانگر آن است که در سخت ترين شرايط مردم به اعتقاد به نظام در حمايت از آن و در برابر دشمني هاي دشمنان از نظام، کشور و خادمان خود دفاع کرده اند.

امام جمعه شلمزار در ادامه اين گفتگو گفت: بي شک در انتخابات روز ۲۹ ارديبهشت هم همچنان مردم در عرصه حاضر مي شوند تا بار ديگر ضمن مايوس کردن دشمنان اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان بکشند.

حجت الاسلام سلطانزاده با اشاره به اين نکته که همه کانديداهاي معرفي شده در ليست نهايي جهت انتخاب به عنوان رئيس جمهور يا اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا توسط شوراي نگهبان داراي صلاحيت هاي لازم هستند گفت: بايد به همه کانديداها احترام بگذاريم و کسي حق ندارد جهت گرفتن راي مردم کانديداي ديگري را با دروغ، بهتان، شايعه و... تخريب کند و در نهايت مردم به کسي راي دهند که به ملاک هاي انقلابي گري، دفاع از حقوق مردم، دفاع از ولايت، ايستادگي و استقامت در برابر دشمنان و مستکبران، مبارزه با فساد نزديک‌تر باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۴۵

10 Jan 2020