۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۲۰۲۵
کارشناس مسائل فرهنگي:

دانشجو مظهر استقلال و روشنفکري جامعه است

کارشناس مسائل فرهنگي گفت: دانشجو مظهر استقلال و روشنفکري جامعه است و با آگاهي‌هاي خود در رستاي فرامين مقام معظم رهبري هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلي و خارجي کشورشان دخالت کنند.
دانشجو مظهر استقلال و روشنفکري جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا اميدزاده يکي از فعالان فرهنگي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک فرارسيدن روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر، نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي و مظهر ايثار، از خودگذشتگي، پايداري و استقلال و آزادي است.

اميدزاده با بيان اينکه دانشجو مظهر استقلال و روشنفکري جامعه است و با آگاهي‌هاي خود در رستاي فرامين مقام معظم رهبري هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلي و خارجي کشورشان دخالت کنند اظهار کرد:نگاه جامعه دانشجويي به مسائل بايد همان نگاه امام راحل و رهبري باشد و اگر اعتقاد داريم که دانشگاه محور تمام تحولات است، نيازمند نگاهي ژرف‌تر به دانشجو و دانشگاه هستيم.

وي بيان کرد: دانشجويان به‌عنوان نيروهاي پيشرو کشور در دهه چهارم انقلاب، وظيفه سنگين‌تري را به بر دوش دارند و براي پيشبرد اهداف انقلاب نياز به روحيه جهادي دوچندان است.

اين فعال فرهنگي اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام تمامي تلاش خود را براي بي‌انگيزگي و خروج قشر دانشجو از قطار انقلاب و خط ولايت فقيه به کار گرفته‌اند اما جوانان دانشگاهي فهيم با پشتيباني جانانه از ارزش‌هاي نظام نشان دادند که همواره حامي و پاسدار نظام هستند.

اميدزاده بيان کرد: آنچه باعث ماندگاري ۱۶ آذر مي‌شود، تقويت آرمان استکبارستيزي است و مسؤولان دانشگاه‌ها در برگزاري آيين‌هاي ويژه اين روز، بايد به اين مهم توجه کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۶:۱۳

27 Dec 2019